wie herkent dit

A

Anoniem

Guest
Ik ben altijd heel regelmatig ongesteld en heb een cyclus van 25/26 dagen. De laatste 2 cycli waren 29 en 28 dagen. Een week voor mijn NOD kreeg ik diverse klachten en steeg mijn temperatuur naar 37.0, maar ik werd toch ongesteld. De laatste cyclus hetzelfde verhaal, maar twee dagen voordat ik ongesteld werd hebben we nog 'geklust', maar dat was een beetje pijnlijk. Daarna verloor ik een paar druppeltjes helderrood bloed. Na 2 dagen dus ongesteld, maar ik verloor 3 dagen eigenlijk alleen maar bruin bloed en niet eens 1 tampon vol per dag (sorry voor de details). Normaal verlies ik dat alleen de eerste en de laatste paar dagen. Wie herkent dit verhaal?

Hoi Caro 32
Ik heb een soortgelijk verhaal (zie een bericht van Empe + de reacties van gisteren)
Ik temp niet, maar ik denk en voel eigenlijk wel dat ik zwanger ben, terwijl ik gisteren ongesteld ben geworden, maar dit is wel minder heftig dan anders. Heb op verschillende sites verhalen gelezen van verschillende vrouwen, er was er 1 die tot 3 keer toe "schijn" ongesteld is geworden en toen ze eindelijk overtijd was en er een echo werd gedaan, bleek dat ze al 15 weken zwanger was.
Dus misschien moeten we aan ons gevoel vast houden. (als dat echt van binnen uit komt en niet uit je hoofd)
Jammer genoeg kunnen we niets anders doen dan testen en afwachten, hoe moeilijk het ook is.

Groetjes en sterkte Imp

He Caro32,

Ik herken je verhaal wel enigszins. De laatste twee menstruaties gingen bij mij volkomen anders dan anders, terwijl ik anders altijd superregelmatig was (met pil en in de 1e periode dat ik ben gestopt). De 1e keer was alles 3 dagen te laat en begon het met weinig oud bruin bloed, een dagje niets, toen een beetje helder. De 2e keer was het allemaal erg weinig, begon het een dag eerder dan anders en zaten er weer ongi-loze dagen tussen. Heb bij beide keren een test gedaan achteraf aan mijn ongi om zeker te weten dat het niet iets anders was. Beide testen waren nega, dus was het gewoon mijn menstruatie.

Weet nu in ieder geval dat ik nergens meer van uit ga, omdat alle rare dingen gewoon niets kunnen betekenen. Je lichaam merkt volgens mij waar je mee bezig bent en gooit daarom alles eigenhandig door de war. Errug handig niet?

Hopelijk is het voor jou anders en is de korte ongi wel een voorteken. Maar wapen je wel tegen een teleurstelling.

Lots of luck meid! Duim voor je.
Roos

Terug
Bovenaan