wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!
Ik ben voor het eerst hier. Ik ben in november 2004 gestopt met de pil en nu inmiddels 2x ongi geworden de laatste keer na 29dg. Mijn laatste ongi begon op 26jan, nu heb ik vanaf donderdag steeds krampen (lijkt op menstruatiekrampen) en af en toe erge steken in mijn buik. Tevens zijn mijn borsten er gespannen en gevoelig ze lijken wel een maat groter (hihi). En ijn buik is vreselijk opgeblazen.
Zouden dit symptonen van een zwangerschap kunnen zijn?
Ik wens iedereen heel erg veel succes
liefs pien

Hoi Pien

Mijn laatste ongi begon op 25-1 en ik heb ook enorme borsten (voor mijn gevoel) en mijn buik is enorm opgeblazen. Natuurlijk kunnen dit ook de verschijnselen van een eisprong zijn, of niet? In elk geval hebben wij deze maand eens echt met plezier genoeg geklust om zwanger te raken en ik hoop het dan ook echt want dit is al ronde 13 voor ons.

Succes en houd me op de hoogte!!
Martine

Hallo Pien,

Persoonlijk denk ik dat het wel tekenen van een bevruchting zijn en je reageert daar erg snel op. Het wil denk ik helaas niet zeggen dat je ook zwanger bent. 50% van de bevruchte eitjes wordt vroegtijdig afgestoten. Hele vroege miskraam zeg maar.
Ik heb het zelf ook steeds maar werd dan tot nu toe toch weer ongi.
Het kan dus nog alle kanten op maar ik duim voor je dat je zwanger bent!

Het lijkt er wel op dat je zwanger bent, maar ik ben ook gestopt met de pil en heb elke maand deze klachten.
En ik heb twee weken geleden een miskraam gehad dus wat con schrijft kan best. Je kunt alleen maar afwachten. Ik hoop dat je meer sucses hebt als mij. Groetjes kaatje en ik zal voor je duimen.

jee kaatje, wat erg voor je!!weet niet goed wat ik tegen je kan zeggen, dus zeg alleen maar veel sterkte!!
groetjes

Hoi kreeftje,
Dank je wel, maar ik kan er nu wel beter mee over weg. Ik denk maar zo, ik kan in ieder geval zwanger worden.
Ik wist het trouwens ook maar net.
Groetjes kaatje

Terug
Bovenaan