Wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Sinds kort zijn we weer actief begonnen met het proberen zwanger te worden. Ik had altijd een wat langere cyclus maar sinds een aantal maanden zit ik zo rond de 28-29-30 dagen. Wel heb ik altijd vrij vroeg mijn eisprong. Sinds we weer begonnnen zijn verlies ik al 2 keer wat bruinig bloed een week voordat ik ongesteld moet worden. De vorige keer werd ik een aantal dagen toch weer echt ongesteld en ook dit keer verlies ik een week te vroeg wat bloed. Dit heb ik echter nog nooit gehad. (Ik houd nu al ongeveer een jaar mijn cyclus goed in de gaten. Na de geboorte van ons eerste kindje ben ik niet weer aan de pil gegaan.) Wie herkent dit? Ik dacht eerst misschien is het een innestelingsbloeding maar 2 keer achter elkaar en 2 keer mis lijkt me wel erg toevallig. Ik hoop dat iemand van jullie dit herkent?

He Cindy,
Ik zal niet weten wat het is , maar ik heb het zelf ook. Het zal een innesteling en/of oud bloed kunnen zijn.
Maar als iemand het antwoord weet dan zou ik het zlef ook graag willen weten.
Groetjes,
Inge

Hoi Cindy,

Ik heb er zelf ook last van. Ik heb ook vaak na het seksen bloedverlies.
Van de week ben ik bij de gyn geweest en heb een inwendig onderzoek gehad. Na dit onderzoek was het weer aan het bloeden en volgens de gyn zit er littekenweefsel op mn baarmoedermond, daardoor is het steeds aan het bloeden.
Maar dat van jou kan natuurlijk weer iets heel anders zijn.

Gr.
Wil

Hoi Cindy,

Ik heb ook al  een aantal rondes, incl deze (NOD  4/5 april) bloed verloren.
Deze ronde precies op de dag dat volgens de berekening de innesteling zou moeten plaatsvinden. Het was rood 'vers' bloed. Ik stiekem al blij, ik dacht dat een goed teken was.
Daarna een dag of 6 geen bloedverlies (behalve een keer na het vrijen), maar een week voordat mijn ongi moet komen begint de bruine afscheiding al, de ene dag wat meer dan de andere.

Ik zou ook heel graag willen weten wat dit betekent. Het lijkt me stug dat de innesteling twee keer achter elkaar mislukt is.

Ik hoop dat iemand hier een antwoord op heeft.

Groetjes,
Esprit

Hallo allemaal,

Ik ben 16 maart gestopt met de pil. En nu heb ik vanaf 29 maart ongeveer telkens bruine afscheiding. Niet concequent en niet heel veel. Weet iemand waardoor dat komt?
Ik ben dus de week nadat ik gestopt ben met de pil gewoon ongesteld geweest.
Heb verder nergens last van alleen soms een drukkend gevoel onder in mijn buik.

Groetjes,
Sting

Sting, in jou geval denk ik dat je lichaam gewoon nog aan het 'ontpillen' is. Dit soort dingen en een onregelmatige cyclus (en zelfs het heel lang uitblijven van een menstruatie) hoort daat vaak bij. Je lichaam moet wennen aan het leven zonder de pil, en  alles moet weer op gang komen zeg maar.  Dit kan soms wel tot een half jaar duren.

Ik hoop natuurlijk dat het bij jou niet zo lang zal duren, en je snel zwanger zult zijn!!!

Succes!

Ik heb dus een jaar lang mijn cyclus heel goed bijgehouden zodat ik precies wist wanneer ik mijn eisprong had enz. Ik had ook altijd een wat lange cyclus maar sinds 2 maanden (dus sinds we weer aan het klussen zijn) verlies ik een week voor tijd wat bruin en soms ook gewoon rood bloed. Dit heb ik daarvoor dus nog nooit gehad. Hadden jullie dit ook niet eerder of wel? Als ik het deze ronde weer heb ga ik toch maar eens naar de huisarts.

Terug
Bovenaan