Wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Ik heb al twee dagen last van bruine (bloed) afscheiding en buikpijn in het midden van mijn buik.
Het is geen ongi buikpijn, maar ik moet pas volgende weel ongesteld worden.
Ik heb wel gewoon geklust vorige week en ik weet nu niet meer of ik zwanger kan zijn.
Kan iemand mij helpen of herkend iemand deze klachten  die toch zwanger  bleek  te zijn?
ook ben ik best wel moe.

Help me, ik ben zo onzeker.  
Groetjes Noomie22

Hoi Noomie,

Kan me goed voorstellen dat je zo onzeker bent............ je wilt zo graag weten wat er in je lijf allemaal gebeurt!
Ik kan je geen passend antwoord geven, helaas. Iedere vrouw heeft verschillende verschijnselen, bij de een is het een teken van zwangerschap en bij de ander juist weer niet........
Het zou eventueel best een innestelingsbloeding kunnen zijn, maar daar weet ik niet zoveel van af.
Je lijf kan je  ook goed in de maling nemen, hoor. Dat heb ik wel eens meegemaakt............. veel naar de wc, supermoe, krampjes in de buik, maar ik werd toen wel gewoon ongi??? Dus............
Je zal gewoon moeten afwachten (en dat is moeilijk).......... en dan duren de dagen heel lang en je denkt aan niets anders....... wachten tot je NOD en dan eventueel een testje doen, dat is het enige dat zekerheid bied.

Succes, kom op en ik zal voor je

Heel veel groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan