wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Effe een vraagje, want ik snap het allemaal niet zo goed meer. Ben sinds april 2005 gestopt met de pil en sinds september 2005 bezig met zwanger worden. Nu was ik de laatste keer zo ontzettend ongi (1 februari) dat ik er gewoon beroerd van was.Ik dacht:eek:ke, de pil is nu dus duidelijk uitgewerkt. Nu moet ik tussen 15 en 22 februari ovuleren, we zijn dus flink "äan de klus" Sinds afgelopen weekend heb ik zo'n ontzettende honger, heb het ongi-gevoel, zere borsten en zere benen. Volgens een collega zijn dit hele vroege zwangerschapssymptonen, maar dat kan toch haast niet, dit zou wel heel vroeg zijn nietwaar? Kan dit ook van de ovulatie komen, heeft iemand hier ervaring mee? Ik hoop het, want ik weet het echt niet meer, het maakt je allemaal zo onzeker!

Liefs Lieselot

Hoi Lieselot,

Het schijnt dat je lichaam kort na een eventuele bevruchting nog niet eens weet dat je zwanger bent (tot het eitje ingenesteld is) dus dan kan het bijna niet zo zijn dat je zulke vroege zwangerschapsverschijnselen krijgt. Maar de dingen die je vertelt heb ik elke maand na mijn eisprong en horen bij mij dus bij het ongesteld worden. Zal ook wel een kwestie van hormonen zijn. Soms lijken alle symptomen zo op zwangerschapsverschijnselen, dat je bijna niet kan geloven dat je ongesteld gaat worden, maar tot nu toe voor mij helaas wel.

Hopelijk heb jij meer succes (mijn tijd komt ook nog wel hoop ik...).

Groetjes, jetje

Terug
Bovenaan