wie herkent dit??????

A

Anoniem

Guest
Afgelopen zondag of maandag had ik mijn n.o.d. ,ik voelde me al een week anders dan anders (pijnlijke opgezwollen borsten enzo)  dus dacht ik dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn. maandag getest en negatief. 's-avonds werd ik ongesteld, dacht ik, maar tot vandaag heb ik alleen maar bruine afscheiding gehad. eigenlijk zou mijn menstruatie nu weer over moeten gaan maar ik heb het amper gehad, ik had niet eens een maandverband nodig. nu heb ik nog steeds last van mijn borsten die opgezwollen en bobbelig aanvoelen.

wie heeft dit ook wel eens meegemaakt, dat je niet zwanger test en vervolgens wel zeer miniem ongesteld bent, ik maak me toch wel zorgen

ik heb  begin januari  een miskraam gehad na 5 weken en daarna wel weer gewoon ongesteld geworden

groeten van buzz

hoi buzz
nee sorry heb niet dezelfde ervaring hiermee
maar wou je gewoon even een hart onder de riem steken
zou over paar daagjes nog eens testje doen wie weet
ik help het je hopen mijn duimpjes draaien hooor
groetjes sandra

Als je ongi alleen wat bruins was en geen echt rood bloed (ahum ahum) dan hoef je niet perse ongi te zijn geweest volgens mij en als je ook nog steeds je vage kwaaltjes hebt....wie weet. Maar ja...test anders over een klein weekje dan weet je het zeker.

Ik duim mee!!!!

Liefs,
Dompy

Ik zit met hetzelfde als jou, alleen bij mij komt er een klein beetje rood bloed bij in de vorm van een soort slijm (wat een smerig verhaal eigenlijk). Ik weet ook niet goed wat ik hiervan moet denken. Ben nog maar sinds januari gestopt met de pil die ik ongeveer 14 jaar heb geslikt. Zou het daar ook mee te maken kunnen hebben??
Ik ben benieuwd wat je er mee gaat doen en of andere mensen er ervaring mee hebben en ons kan adviseren.
Ik vind het ook een beetje raar.

groetjes

Ook ik heb dit net gehad.
De eerste dagen een beetje bruine afscheiding net te veel om zonder inlegkruisje te doen.
En toen even een klein beetje helder rood bloed echt minimaal alleen maar met afvegen na het plassen zeg maar.
En toen weer een beetje van die vieze bruine rotzooi, weer wat licht rood bloed..en nu is het eigenlijk weer weg.
En ook inderdaad allemaal een beetje met slijm enzo...

Dus ben benieuwd of er iemand is die ons kan vertellen wat het te maken heeft.
Durf eigenlijk nog geen test te doen, maar misschien toch volgende week wel even doen voor de zekerheid...
Zit namelijk toch al heeeeel lang te wachten op een ongi.

Hoi allemaal,

Buzz, heb je niet te vroeg getest? Het komt voor dat iemand heel weinig menstrueert en heel kort. Die denkt dan dat het een menstruatie was, maar blijkt dan achteraf toch zwanger te zijn.  Misschien is het een innestelingsbloeding? Testen zijn nooit 110 % betrouwbaar, er zijn vrouwen met maar weinig hormonen in de urine. Volgens mij kun je een test pas het best vertrouwen als je minstens 2 weken overtijd bent. Als je gestopt bent met de pil moet je lichaam weer in zijn eigen ritme komen.

Blijkbaar worden er stoffen van de pil in je lichaam opgeslagen die later weer moeten worden afgevoerd.  
Dat kan een tijd duren. Volgens  mij komt het voor dat vrouwen die stoppen met de  pil de eerste 2 maanden niet eens menstrueren. De bloeding tijdens pilgebruik is ook geen menstruatie, het is een onttrekkingsbloeding.  Yentle, we zijn allebei in januari gestopt met de pil, ik ben benieuwd wie het eerste een hit heeft! hihi

Terug
Bovenaan