Wie herkent dit?????????

A

Anoniem

Guest
hoi,

Wie kan me helpen?? Ik ben nu 1 dag over tijd en geen rode duivels te bekennen.. Nu lees ik ook heel veel verhalen waarbij de duivels een paar maand uit blijven.
Ik had donderdag m'n nod, en woensdag al vreslijke ongipijn onder in m'n rug. Ik was er dus helemaal zeker van dat het zou komen. Alleen het kwam maar niet. Gisteren ook niet en de pijn werd steeds minder ik hield alleen een heel zwaar gevoel in de benen. Dat heb ik normaal ook als ik ongi moet worden dus ik dacht het komt vanzelf. Alleen zijn de duivels er nog steeds niet.
Vanmorgen werd ik wakker, heel erg moe en duizelig, ik kon niet op mijn benen staan. Maar snel mijn bed weer ingedoken en tot half 11 geslapen en vanmiddag ook weer drie uur geslapen. Zo moe! Mijn borsten voelen de hele week al zwaarder aan en mijn tepels zijn gevoeliger als anders.
Wie herkent dit?

Ik durf niet te testen. Je hoort leest zovaak dat in het begin de testen negatief aangeven dat ik liever even wil wachten, al ben ik wel heel nieuwsgierig.

groetjes

Waar wacht je nog op!!!!??? Waag er een testje aan!

Hoop echt voor je dat je zwanger bent.

Succes!

Erretje

ik heb vandaag mijn NOD en had dinsdag en woensdag krampen alsof ik ongi werd...

ik was net even aan het wandelen en mijn benen voelden echt heel zwaar...

verder heb ik nergens last van... als ik jou was zou ik gauw gaan testen, als het negatief is kun je paar dagen later weer testen!

ik ga zondag testen denk ik

Hallo,

Wat een onzekerheid toch allemaal hé, snap goed dat je bang bent voor een terleurstelling!!!
Maar ik zou toch een testje doen ben je ook van die onzekerheid af!!!!
Nou succes en ga voor je duimen!!!

Liefs Sandy

Ahh wat is iedereen hier toch heel lief!!! Fijn is dat, vooral omdat je er eigenlijk verder met niemand over kan  praten.

Ik denk dat ik vanmiddag nog een test ga halen en morgen ga testen, anders meteen na het weekend.  
Ik zat er vanmorgen even doorheen en had al besloten toch maar een testje aan te wagen. Ik kan heel slecht tegen dit soort spanning en wachten, maar ja het hoort erbij.

Ik hou jullie op de hoogte!

Hoi Truus
Ik heb datzelfde gevoel gehad afgelopen week,heb ook een test gedaan 2 dagen na mijn nod,was negatief en vandaag kwamen helaas de duiveltjes...
Hoop voor jou dat het anders is en dat je zwanger bent.
Ik zou niet kunnen wachten met testen!
suc-6!!

Hoi hoi,

Ik heb het net ook al ergens anders neergezet, maar ik heb negatief getest vanmorgen, maar afwachten dus. Ik hoop dat het niet te lang duurt voordat de duiveltjes komen...

groetjes

Hoi, hoi,

Ik heb vandaag mijn NOD. Meestal komt het 's ochtends maar er is nog niets te zien.... Als ik ongi moet worden heb ik alleen last van krampen, verder niets.
Nu heb ik al meer dan een week hele gevoelige borsten en ben erg duizelig als ik opsta. En verder moe, heel moe. Dus ik ben ook aan het twijfelen.
Maar ik ga mezelf niet te gek meer lopen maken, ben al zo vaak teleurgesteld.
Ik heb mezelf voorgenomen als er woensdag (12 juli) nog niets is, dan ga ik pas testen. We zijn al een jaar bezig en ik ben al zo vaak teleurgesteld dat ik nergens meer op durf te hopen. Ik ga lekker van het mooie weer genieten en wachten tot de rode duivels komen, liever niet natuurlijk maar toch.....

Liefs,
Camel

Terug
Bovenaan