wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

ff een raar vraagje en ff me hart luchten. ik dacht afgelopen 2 maanden dan mijn cyclus eindelijk normaal zou worden netjes 33 dagen en 28 dagen. maar nu na 3 juni(laatste menstruatie)  nog steeds geen duivels. wel heb ik al getest 2x deze waren negatief. wel heb ik al 2 dagen oud bloedverlies. dacht echt dat de duivels kwamen maar niet dus. herkent iemand dit of weet iemand hoe dit zou kunnen komen?

groetjes paulineke

Hallo,

Ja ben geen doktor maar klinkt als innestelingsbloeding, dat kan je hebben als je zwanger bent ,maar je had negatief getestd!!! AANou als je het niet vertrouwd en je hebt toch klachten ff naar de H.A gaan en vragen om bloed te laten prikken kunnen ze ook zien of je zwanger bent!! Anders moet je zo lang wachten en weet je waar je aan toe bent toch!!!!
Succes ermee!!!

Liefs Sandy

ik herken het helaas maar al te goed. twee jaar terug stopten we met de pil met de pil. de eerst cyclus daarna was keurig 4 weken, dus ik dacht dat mijn cyclus na 6 jaar pil meteen in orde was. niets was minder waar. ik had cyclussen van 2 weken, waar echt niets uit kan komen, cyclussen van 7 weken. de menstruatie varieerde van 2 dagen to 9 dagen. maar na 6 maanden had ik het idee dat mijn cyclus eindelijk zijn draai weer gevonden had. een maand later was in zwanger, maar kreeg een miskraam. toen ben ik nog 1 keer ongi geworden en daarna werd ik echt zwanger en dat is nu een prachtzoon.

inmiddels weet ik sinds maandag dat ik weer zwanger ben! Tussendoor hebben we de pil niet meer genomen; ik wilde die ellende niet nog een keer. een beetje om de vruchtbare dagen heen vrijen. afgelopen maand hadden we het gevoel dat er wel een tweede mocht komen. en dat was in 1 keer raak! zo snel had ik dat niet verwacht, na de ellende van de eerste keer.

hopelijk heb jij meer succes, al vind ik dat ik al een hele portie geluk heb gekregen met nu een tweede zwangerschap (eigenlijk derde)

groetjs
greet

Hoi meiden

Bedankt voor jullie reactie. Nou ik snap er niets meer van. Vanaf vandaag toch helderbloed ipv oud bloed. Vind het wel vreemd want ik heb normaal nooit 2 dagen oud bloedverlies voor mijn menstruatie. Maar ja nu kan ik in ieder geval verder. Op naar de volgende ronde dan maar.

Liefs Paulineke

Hé bah, meid wat vevelend de rode duivels ook!!!
Nou wens je veel succes de volgende ronde!!!

Liefs sandy

Terug
Bovenaan