Wie herkent dit ?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik zal meteen met de deur in huis vallen: deze maand is mijn ongesteldheid anders dan anders. Ik zal het even toelichten: ik heb een cyclus van 32 dagen. Voor dat ik ongesteld word heb ik altijd 2 dagen van te voren bruinverlies. Na 2 dagen word ik ongesteld, dit duurt meestal een dag of drie en is normaal.

Nu is het anders....6 dagen voor ik ongesteld moest worden begon het bruinverlies al. Heel weinig, alleen met afvegen (sorry...). Na 6 dagen ongesteld geworden (balen !). De eerste dag heel heftig ! Met veel bloedverlies en verlies van slijmerige stukjes (best groot) weefsel. Dag twee nog maar heeeel weinig bloed  en dag drie helemaal over ! Ik maak me vooral zorgen om die slijmerige stukjes weefsel......sorry voor het onsmakelijke verhaal maar ik vraag me af of iemand dit herkent en weet wat dit zou kunnen zijn......moet ik me zorgen maken ?

Groetjes bebie

Bij mij is het net zo, best smerig he? Ik zag ook allerlei stukjes weefsel aan mijn tampon zitten, maar na de eerste 2 dagen komt er weinig echt bloed meer uit.

Ik weet dus niet of dit erg is, het is nog maar mijn 2e ongi nadat ik mijn laatste pil-ongi heb gehad. Hoe lang ben jij al van de pil af?

Groetjes,
Marian

Hoi bebie 78

Jouw verhaal klinkt me heel bekend. Ik heb 2 maanden geleden ook zo`n rare cyclus gehad. Eigenlijk hetzelfde wat jij beschrijft zoals bruinverlies, hevige krampen, bloeding  en van die stukjes weefsel. Ik ben bij de ha geweest en die zei dat het een `vroege' miskraam was.
Hier hoefde ik me voor de rest geen zorgen  over te maken.
Dus nu is het maar weer afwachten wanneer het dan eindelijk eens goed raak is !!
Ik wens je verder veel succes en laat nog maar ff wat weten.

Groetjes Kelly

Terug
Bovenaan