Wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Ik heb al sinds een paar dagen last van witte vloed in mijn broekje.
Ik 30 nov mijn nod dag. Heb ook al een paar dagen links onder in mijn   rug gezeur.

Hoop dat iemand dit herkend.

Hallo,

ook ik heb 30 nov. mijn NOD dag. en heb ook erg veel last van uitscheiding. mijn rug voel ik wel maar niet overdreven. heb meer last onder in mijn buik.
nou hoor ik daar verschillende verhalen op, via dit forum, dat het wel tekenen kunnen zijn van zwangerschap maar het kan ook betekenen dat je lichaam met je speelt of dat het tekeken zijn dat je ongestled gaat worden...
hier heb je niet veel aan, sorry!!! hoop dat er iemand een beter advies voor je heeft. maar we meoten in ieder geval contact houden hoe het vanaf do gaat.
er is ook een kopje bij dit forum waar iedereen staat die de 30ste NOD heeft, of sta je daar al bij?
in ieder geval HEEL VEEL SUCCES!!! en maar hopen dat er volgende week veel goede berichten komen..

gr.

hoi hoi
ook ik kan je helaas niet veel meer vertellen maar vond het wel aardig om te reageren
ik weet niet of je die afscheiding ook in eerdere rondes had of ben je net pas gestopt met de pil?
en inderdaad de tekenen van ongesteld en net-zwanger lijken niet-leuk-meer-zoveel op elkaar!
succes met het geduld nog even!
een geluk, je bent niet alleen die tot de 30e moet wachten (zie lijst)

ik ben sinds gisteren( 25-11-2006) getsopt met de pil, over die witte vloeiing in je broekje heb ik heel vaak gehad tijdens de pil en menstruatie, volgens mij is dat je slijm afscheiding ik weet het anders ook niet, maar ik had het dus ook met de pil.

Greetz suzette

Ik heb dit ook heel erg gehad na het stoppen met de pil (in april). Het leek elke maand erger te worden, vooral de laatste twee weken van de cyclus heel veel afscheiding. Deze maand was het ineens veel minder. Ik weet ook niet hoe het komt. Volgens mij is het geen teken van zwangerschap, niet zo vroeg althans, later in je zwangerschap schijnt het wel veel voor te komen.

Succes!

Je bent inderdaad niet de enige .. Ik heb ook sinds ik mijn eisprong heb gehad alleen maar meer afscheiding en slijm weet ook totaal niet wat het is!
Heb geen idee of het dit keer raak is wil er ook niet al te veel over nadenken stom he?

Terug
Bovenaan