wie herkent dit??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden

op 18 jan heb ik een bloeding gekregen terwijl ik toen 8 wk , 3dgn zwanger was. de hele week bloedverlies gehad en op de 25e is dit een miskraam geworden.
Nu zitten we natuurlijk ruim 3 weken verder en ruim 4 weken als je rekend vanaf het moment dat het bloeden begon!  
Nu is mijn vraag zijn er ook vrouwen die dit bij hun miskraam ook hebben gehad?
Bij de verloskundige wordt gezegd dat zolang het bloeden niet erger wordt dan dat het nu is en ik geen buikpijn erbij krijg, dat het dan zo hoort te gaan bij mij

Want ik vind het nu al best lang duren en ik wil deze periode graag afsluiten en verder gaan voor een nieuwe zwangerschap

Liefs Danielle  

he hallo , das nou jammer een miskraam is niet leuk nee, ik heb er van de week nog met me schoon ma er over gehad, die had ook een paar miskramen gehad, ze zei als je dat hebt gehad moet je wel even een poosje je lichaam tot rust geven, je lichaam krijgt zo'n opdonder, ook psygisch is dat niet goed, je baarmoeder moet eerst tot rust komen, klinkt gek maar een half jaar zeker, is niet leuk om te w8 maar is wel beter anders verhoog je de kans om weer een miskraam, me schoon ma heeft zelf 12 jaar zwangerschap gymnastiek gegeven en is zelf fysio , du ze weet wel hoe het lichaam er uit ziet en werkt , ik hoop dat je hier wat aan hebt veel sterkte er mee

Hoi Danielle,

in oktober heb ik ook een miskraam gehad, waarbij ik vijf weken lang gebloed heb. Eerst 3 weken gebloed, toen het vruchtje verloren en daarna nog 2 weken gebloed. Na 2 echo's bleek dat er nog een heel klein stukje weefsel in m'n baarmoeder zat en dat dat de oorzaak was van het lange bloeden. Toen ben ik gecurreteerd en na de curretage nog 1 dag een beetje bloedverlies gehad en toen was het over.
Ik weet niet of bij jou een oorzaak bekend is van het lange bloeden?
Op zich vond ik de curretage 100% meevallen, ging allemaal heel goed. Ik was blij dat het toen achter de rug was, want na 5 weken bloeden had ik er wel genoeg van. Het duurt na een curretage alleen wel even voordat je menstruatie weer op gang komt.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Als je het niet vertrouwd zou ik nog eens contact met een arts opnemen als ik jou was.

groetjes, peterselie

Terug
Bovenaan