wie herkent dit???

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik heb mijn nod pas eigenlijk (op zijn vroegst) 6 febr (als ik uitga van langste cyclus pas 11 febr). Nu vieren we hier in het  limburg carnaval en ik twijfelde of ik wel kon gaan nu net voor de nod. Vandaar dat ik er net toch even een testje tegen aan heb gegooid. (kruidvat test) Ik zag op een gegeven moment een hele vage 2e streep verschijnen. Moest hem echt goed in het licht houden om te kunnen zien. Na ongeveer een klein half uurtje kon ik hem zo ook zien; nog wel wazig!
Wat zou dit betekenen? Ik weet wel; een streep is een streep dus heel stiekem ben ik al een beetje blij. Maar er staat duidelijk op de bijsluiter dat de test na 5 minuten nmiet meer geldig is. Alleen heb ik wel vaker getest en dan verscheen er nooit meer iest na verlopen van de eigenlijke tijd.
Ik denk dat ik maar niet meer ga carnavallen nu; had al rustiger aan gedaan hier maar nu maar niet meer doen!
Ik was benieuwd of iemand hier zo'n zelfde ervaring heeft.
Heb niet heel veel kjlachten; af en toe beetje t zuur en sosm wat buikpijn maar verder weinig tot niks.

Gr Theolein

Hoi Theolien!!!!

Volgens mij is een 2e streep bij een zwangerschapstest een streep, hoe vaak ook, dus volgens mij ben je zwanger!!!!! Gefeliciteerd! Misschien is het een ideetje om bij twijfels een digitale test te gaan doen, of om over een paar dagen nog eens te testen??? Het zwangerschapshormoon neemt toe, dus dan zou je over een aantal dagen een duidelijker streep moeten zien!

Leuk om wat van je te horen!! Ik zat een tijdje  terug bij het september gestopt met de pil-forum, maar had een tijdje afstand genomen..

Laat je het nog weten als je misschien een tweede test gedaan hebt?

Groetjes,
Jana

Ha Jana,

ik herken je naam inderdaad nog van toen ja!
Hoe gaat het nu met jou??

Ik ga inderdaad over een dag of 2/3 nog maar eens testen. Mijn vriendje viert nu wel carnaval en ik heb hem al wel gebeld. Hij is ook erg benieuwd.....
Ik baal eigenlijk stiekem wel een beetje dat ik nu getest heb terwijl hij er niet bij was maar ja zo liep het nu eenmaal. We gaan in ieder geval over een paar dagen wel samen testen en dan hopen op een vette streep!!!

Groetjes en bedankt voor je reactie!!!

Theolien

Hoi Theolien!

Dit is hoe het erbij mij voor staat... Tot nu toe na het stoppen eind augustus 2007 een cyclus gehad van 26, 27 en 70! Ik zit nu op dag 40 en heb vandaag echt het gevoel een eisprong te hebben...vloeibaar,rekbaar slijm en een zeurderig gevoel in mijn onderrug. Wordt dus klussen vanavond..Zo langzamerhand weet ik echt niet meer hoe mijn eigen lichaam werkt, dus ik wacht deze ronde af en dan denk ik dat ik maar eens ga praten met de huisarts over deze rare cycli..

Laat je het even weten hoe het gegaan is met het testen?? Ja, dat wordt even rustig aan doen met het carnaval!!

Groetjes,
Jana

theolien je bent gewoon zwanger
streepje is een streepje.
volgens mij kan ik je al feliciteren.
ik heb vandaag een positieve test te paken van mijn ovulatie.
dus klussen.

anders over een paar dagen nog een doen.
misschien niet genoeg hcg is je urine.
ik duim voor je meid.
blijf ik alleen over

grapje ben blij voor je

yvon

Hoi Jana,

wat vervelend dat je zo onregelmatig bent.
Dan is het inderdaad erg moeilijk om uit te rekenen wanneer je precies vruchtbaar bent.
Ik hoop dat je snel zwanger bent.

Yvon,

jou tijd komt ook wel; fijn dat je je eisprong ontdenkt hebt nu!
Succes met klussen!!!

Ik houd jullie op de hoogte; ben een klein beetje blij maar durf nog niet echt dus probeer het beetje van me af te zetten. (MAAR DAT LUKT DUS NIET HE?!!)

we wachten maar eventjes  af nog!

Gr Theolien

Terug
Bovenaan