Wie herkent dit???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben een paar dagen voor mijn NOD en heb een vraagje.

Ik heb normaal altijd na mijn ei last van mijn borsten maar nu helemaal niks eigenlijk.

Kan dit duiden op een zwangerschap?

Groetjes Russell

hellaas kan ik je niet helpen, maar ik vraag het mezelf ook af, dus kijk even mee naar reacties! dit is voor mij ook de eerste maand na het stoppen met de pil (nu 4e ronde) dat mijn borsten niet vreselijk pijn doen vanaf eisprong tot NOD

Hoi Leeuwtje,

Nog weinig reacties hier dus hoop dat er nog een paar meiden reageren die dit wel hebben.

Groetjes Russell

hey leeuwtje en russel,

sorry, ik heb er ook geen verstand van, zijn nu in ronde 12 en ik heb het juist anders.. ik heb normaal gesproken ook last van mn borsten (vooral gevoelige tepels). dinsdagmiddag deden mn borsten opeens ontzettend veel pijn, alsof ze blauw waren of spierpijn achtig gevoel.. pijnlijk in ieder geval. de rest vd dag werd het wat minder, maar de zijkanten deden nog steeds pijn en ik ben me ook erg bewust van mn borsten (als jullie snappen wat ik bedoel). Als je ze niet voelt, denk je er ook neit aan bedoel ik.

nou ja, vandaag heb ik weinig last. dus heel raar.

hoop dat het voor ons alle 3 zwangerschapskwaaltjes zijn..

ik wilde even laten weten dat gisteren de RD's al zijn gekomen, dus bij mij betekent het niets. Hopelijk heb jij meer geluk....

Hoi Leeuwtje,

Ik heb gisteren positief getest en ben dus zwanger. Al die tekens die ik had waren dus wel duidelijk het resultaat van een positieve test.

Ben erg blij dat het nu eidelijk is gelukt na anderhalf jaar.

Heel veel succes volgende ronde geef de moed niet op.

Groetjes Russell

Terug
Bovenaan