wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Ik ben hier niet zo heel actief,zit ook op het forum 2006.
Ik heb al een dochter van net 2 jaar.
wij zijn alweer 6 bezig voor een 2e kindje.helaas nog geen resultaat,zelfs niet na al drie maanden om de dag vrijen.
ik heb cyclussen van 30 tot 35 dagen.nu ben ik de laatste 2 menstruaties wel een week ongesteld..is dit normaal?
ook heb ik na mijn menstruatie wel eens wat bloedverlies..
ik weet vraag me wel eens af of het wel allemaal goed zit bij mij...
wie herkent dit en is wie weet of dit normaal is.?
bedankt alvast.
groetjes piewie.

Hoi Piewie,

Ik herken wel wat in jou verhaal. Mijn cyclus zit rond de 31 dagen. Ik ben 5 tot 6 dagen ongesteld. Als mijn ongi weg is, krijg ik ongeveer 4 dagen erna wer een dag een bloeding. Ik heb geen idee waar die bloeding vandan komt.
Ik zit in ronde 3 en heb een dochter van 7 en ook van 2.
Wij vrijen niet echt om de dag dat was wel de bedoeling maar dan kunnen we simpelweg niet opbrengen.
In principe zou om de dag voldoende moeten zijn, tijdens je vruchtbare dagen kun je het beste iedere dag vrijen.
Succes met klussen.

Groetjes, Ris

hai,

ik heb nu 16 dagen na  m'n Rdtjes  ook weer bloedingen...denk zelf dat ik gewoon weer ongesteld ben...ga het volgende week vragen aan m'n HA! misschien is het wel normaal, kan er op dit forum niet achter komen!!

afwachten en nog eens afwachten...zucht!

veel succes

groetjes

bedankt voor jullie reacties's.
Je leest zo veel dingen,soms weet je het gewoon niet meer.
We hebben besloten om nu in de vruchtbare dagen een aantal dagen om de dag te vrijen.dit omdat ik toch wel gauw zwanger wil worden,ivm het leeftijdsverschil met onze dochter.we zijn ook al 6 maanden bezig dus ik had het liever anders gezien,maar daar heb je gewoonweg niks over te zeggen blijkt.ik besef zeker dat ik heel blij moet zijn dat ik al een dochter heb hoor.om niemand te kwetsen...
ik wacht nog even af over dat bloedverlies tussendoor,het is nooit echt veel maar toch...
dan ga ik toch maar met mijn huisarts bellen..
ervaringen zijn altijd welkom,heel veel succes allemaal.
groetjes piewie,mv Mila.

Terug
Bovenaan