Wie herkent dit?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Gisteren voelde ik me een beetje ziekig (vervelend buikpijn gevoel) en moest over 2 dagen ongesteld worden. Voor de zekerheid een test gedaan vanmorgen  en hij was gelijk positief! ? (action) Durfde het niet te geloven dus gelijk een clear blue erachteraan en die zei 2-3 weken zwanger. Mijn man en ik helemaal in de wolken natuurlijk. </p><p>Echter nog steeds die rare buikpijn, alsof ik ongesteld moet worden. Nu ga ik net naar de wc en heb licht bruine afscheiding. Moet ik me nu zorgen maken en betekent dit dat het alsnog mis gaat, of kan dit ook onschuldig zijn?</p><p>Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.</p>

Wat spannend hè, die eerste dagen! Ik herken wel dat ik zelf echt dacht ongesteld te gaan worden, zo voelde het ook echt. Maar toch zwanger! Licht bruine afscheiding niet, maar dat komt wel vaak voor schijnt, dus kan zeker ook onschuldig zijn. Ik hoop het voor je, succes met afwachten!

Spannend! En Gefeliciteerd! 
Ik heb 24 september mijn spiraal eruit gehaald. Ik heb ergens een onderbuik gevoel dat ik zwanger ben, maar ik durf nog niet te testen.
Ik heb ook de afgelopen 3 dagen wat licht bruine afscheiding gehad.  Geen idee dus of dat bij een beginnende zwangerschap kan horen of dat het voor mij betekent dat ik ongesteld ga worden.
En.. ik wist niet dat clear blue ook kan aangeven hoeveel weken je bent? Misschien ga ik die dan ook bestellen! 

Hoi,

Ja hoor, echt gevoel dat je ongesteld moet worden, maar dat het niet doorzet en ook bruine afscheiding, heb ik bij al mijn zwangerschappen gehad! Hopelijk is het nog van de innstelling!

Bedankt voor jullie snelle antwoord! Ik hoop dat het inderdaad onschuldig is en dat het een goede zwangerschap mag zijn. Dit was overigens onze 3e poging al. Nooit  gedacht dat het zo snel raak zou zijn. Ik wacht nog 2 dagen af of het doorzet voordat ik een intake plan bij de verloskundige. Zou toch vervelend zijn om het  moeten  af te zeggen. Ik Ben in ieder geval iets meer gerust gesteld nu. 
En gebruiker10281911 ja die testen bestaan! Ze zijn wel wat prijzige kant. Daarom heb ik eerst een goedkope action test gedaan zodat ik niet gelijk deze test zou verspillen. ? Ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn! 

yup hier ook gehad, zelfs nog wel even door tot 7 weken.. je baarmoedermond is extra kwetsbaar en gevoelig voor een beetje bloedverlies
inmiddels 38 weken! Maar vond dat destijds ook spannend, de eerste echo stelt enigszins gerust vond ik zelf ook al blijft t spannend die eerste termijn!

Heb ik ook de eerste 4 weken van mijn zwangerschap gehad. Kennelijk komt dat vaker voor lichtbruine afscheiding in het begin. Ik werd er zelf ook onrustig door. Maar niks aan de hand, heb m'n meisje gedragen tot bijna 42 weken haha. Maar mocht je het niet vertrouwen kan je altijd je verloskundige raad vragen. Overigens kan je er later in je zwangerschap ook wel eens last van krijgen. Kan dan een gevoelige baarmoedermond zijn of een adertje dat geknapt is. Dat had ik na ontlasting wel eens of gewoon na het niezen. Zo lang het niet helder rood bloed is, kan het nog onschuldig zijn.

Terug
Bovenaan