wie herkent dit

A

Anoniem

Guest
ik heb vorige week 2 keer mijn ei laten meten en dat zag er goed uit. volgens de gyn zou ik afgelopen vrij of za mijn ei sprong hebben. vanaf do kreeg ik lichte ongi krampjes in mijn buik en zelfs vandaag voel ik het nog. misschien is het me de vorige maanden niet opgevallen maar nu is het wel erg aanwezig. zou dit met mijn ei sprong te maken kunnen hebben of is dat wel lang 5 dagen. wie mij niet herkent,,, ik ben kim en we zitten in ronde 12, 1 kindje.
wie kan mij iets vertellen

x kim

quote: kim66 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-02-2009 22:08:38'));

hoi kim
ik ben ook bezig met een eerste kindje en heb zitten tellen want ik ben in ronde 1 en weet nog niet hoe lang mijn cyclus is en heb geschat dat ik tussen zaterdag en vandaag een eisprong zou moeten hebben en zondag had ik idd ook ongi klachten beetje kramp buikpijn voelde voor mijn idee me eierstokken zitten en vandaag goed misselijk maar dat kan toeval zijn ook steken in mijn buik dus ik denk dat het bij jou best een eisprong zou kunnen zijn want ik denk dat ik hem al heb gehad maar ik heb nog weinig ervaring hoor graag nog iets van iemand die het weet

groetjes marijk

Terug
Bovenaan