wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
hoi,

beetje rare vraag, maar ben er toch wat onzeker over.
normaal heb ik een hle regelmatige cyclus. na de geboorte van de eerste ben ik niet meer aan de pil gegaan vanwege bv en hebben we geteld als voorbehoedmiddel, ook toen goed regelmatig, nu was ik de laatste keer 4 dagen te vroeg ongi. erg vreemd, maar verder niet belangrijk.
wel had ik het idee dat er iets niet goed gegaan was, dus nu vraag ik me af, is mijn cyclus kort geworden, moet ik weer gewoon 4 weken tellen zoals altijd, of heb ik mijn ei juist 4 dagen later dan normaal zodat ik weer op de gewone tijd uitkom?

ik dacht namelijk door tellen dat ik mijn ei had gehad, maar nu heb ik ineeens meer (sorry voor details) meer afscheiding en ook plakkerig, zoals ze bescjrijven voor vruchtbare dagen.

nu weet ik het niet meer.

heb mijn man verteld dat hij verder moet klussen en dat vond ie gelukkig geen probleem :) maar dat betekent dat mijn nod misschien ook later is, grrr en ik houd niet van wachten.

gr floor

Doorklussen dus!!! Je ei is dan nog niet geweest. Vreemd dat je anders zo regelmatige cyclus nu opeens dat neit meer is, maar ja. tisnieanders.

Veel plezier vanavond.

Terug
Bovenaan