Wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik ben al bijna een jaar bezig voor mijn 1e en ben deze maand voor het eerts begonnen met ovutesten, van clear blue.

Aangezien ik een constante cyclus heb van 27 dagen werd me geadviseerd vanaf dag 10 te testen.

Dag 10 (afgelopen zaterdag) had ik een iets lichtere streep naast de teststreep, scheelde wel maar weinig, dus waarschijnlijk geen eisprong? We hadden dag 9 geklust, aangezien we dat weekend naar een camping gingen met schoonouders, dacht ik al dat het er het weekend niet van zou komen (haha)

Dag 11: bijna geen streep meer naast de teststreep, dag 12 helemaal geen streep. Toen maar gestopt met testen, aangezien het een beetje zonde van het geld was en hij za wel was uitgeslagen.

Kan het zijn dat ik dan al op vrij mijn eisprong heb gehad en dat za dan de dag er na was??

Zou wel gunstig zijn, want vrij hebben we het gedaan? Nu heb ik elke maand andere klachten, maar dit keer is het weer helemaal anders: sinds donderdag (=dag 14) heb ik al gevoelige, pijnlijke borsten en voel ik me bij vlagen misselijk: normaal altijd een week later.. Zou ik misschien zwanger zijn?

Of heb ik gewoon dit keer een kortere cyclus???

Ik ben benieuwd wie dit herkent!!

Oh ja, we hebben op dag 7, 9, 11, 13 geklust. vanavond nog maar een keer voor de zekerheid aangezien mijn mannetje gisteren te moe was..

hallo wanabeemum ik heb er zelf geen ervaring mee en loop al een tijdje bij de gyn maar heb al veel onderzoeken gehad en toen ze bij mij mijn eisprong gingen onderzoeken heb ik tot nu toe al op 3 verschillende dagen gehad. mijn gyn zei dat de meeste vrouwen eisprong tussen de 14 en 17 dag hebben dat was bij mij ook het geval veel succes met klussen en ik zal voor je duimen groetjes springkikkertje.

Terug
Bovenaan