wie herkent dit?

Hoi Dames,

Misschien even een gekke vraag in April was ik opeens zwanger ( door de pil heen), dit ontdekte ik pas later want ik had gewoon 5 dagen mijn menstruatie ( ook echt hevig en heel veel kramp )wel een test gedaan omdat ik later mijn menstruatie had deze was negatief( normaal in de stopweek op zaterdag en toen pas op woensdag) van 20-4 tot 24-4, 9 mei deed ik een test omdat ik me zwanger voelde op 13-5 gaf CB 2-3 weken aan. geen idee dus wanneer ik zwanger ben geraakt. dit werd helaas een miskraam op 1 juni
Daarna zijn we verder gegaan met proberen. deze ronde niet het gevoel zwanger te zijn, maar een week voor menstruatie al veel lichte kramp, hoofdpijn en gevoelige borsten.Zaterdagochtend een test gedaan (op mijn NOD deze was negatief) en zaterdagmiddag wat oud bloed, zondag en maandag vers bloed en gisteren en vandaag alweer bijna niets. ik vind het teveel voor een innesteling, dus verwacht gewoon mn menstruatie.

maar nu komt het gekke, ik blijf echt gevoelige borsten houden ( wat ik normaal niet heb) rugpijn en nog steeds lichte kramp. Herkent iemand dit? zouden jullie nog een test doen over een aantal dagen?
 
Klinkt wel als zwangerschap, maar kan ook ontwenning van de pil zijn.
Als je er ook sterkere dromen bij hebt, zeker even testen.
Testen kan in principe geen kwaad natuurlijk.
Hoofdpijn gaat bij mij vooraf aan menstruatie.
 
Terug
Bovenaan