wie herkent dit

hoi allemaal,

heb ff een vraagje,
weet dat het hier eigenlijk niet thuishoort,maar misschien herkennen jullie dit ook.
we hebben net onze klusweek erop zitten en we hopen natuurlijk dat
het raak is deze maand.nu heb ik dus vanaf gister hele erge krampen
in mn buik.als ik ga zitten of staan doet het erg pijn.de pijn is er
ook de hele tijd.ik heb mn eisprong 1 april gehad.die heb ik nl gevoeld.ik moet wel zeggen dat het niet
hetzelfde voelt als mn eisprongpijn.het gaat ook gepaard met
pijnscheuten en als die komen dan voel ik me gewoon licht in mn
hoofd worden.heeft 1 van jullie dit ook wel eens gehad na je
eisprong? ik ken deze pijn echt niet hoop ook niet dat het
lang zo blijft,want dan heb ik 10 keer liever mn ongi pijn.
nou ja,ga maar ff afwachten hoe het verder gaat,maar moest het ffies
kwijt.


fijn weekend nog ffies hihi.

liefs nathalie
 
aan anoniem
reageer niet zo achterlijk, met te zeggen ga lekker na je eigen forum, en jij moet een moeder worden , nou dat belooft nog wat, ga lekker niet zwanger zijn stomme trut dat je er bent
voor jou WAT BEN JIJ EEN KLERE-WIJF ZEG krijg een steenpuist van een kind
irritant kutte kop kut wijf vieze slet welke pooier van jou heeft zijn verderfelijke zaad in jou gespoten en jou zo bedorven VIEZE KUTHOER
met jou vieze kuttige rotopmerkingen.
 
Godsamme zeg, stelletje hormonale dozen! Als je dan iemand terecht wilt wijzen over een onterechte opmerking kom je heus een stuk overtuigender over als je dat op een normale manier doet. En voor de eerste anoniem: ik snap je reactie wel een beetje, maar ik vind het logisch dat iemand die onzeker is over een zwangerschap dat het liefst vraagt aan mensen die al zwanger en dus ervaringsdeskundig zijn. Je kunt zo iemand dan helpen met je eigen ervaring maar als je daar om wat voor reden dan ook geen zin in hebt, kun je volgens mij beter helemaal niet reageren.
Maar goed, wat ik eigenlijk wilde zeggen: wat is dat nou voor raar nieuw modewoord, klussen?!? Ik lach me rot, vrijen doe je toch voor je plezier! Zo klinkt het als zwaar werk! Ongi, ook al zo'n raar woord, nooit eerder van gehoord dan op dit forum. Enfin, Nathalie: ik was zeer onverwacht zwanger dus heb het niet echt in de gaten gehouden, maar weet wel dat ik erg verrast was dat mijn menstruatie niet kwam, had nl soortgelijke krampen. Dus wie weet... veel succes in elk geval, ik hoop dat het raak is en blijft en dat de pijn snel ophoudt!
 
Ik was er ook niet zo mee bezig met zwanger worden. Tenminste ik had niet gedacht dat het zo snel kom gaan het was nl na 1 keer al raak. Ik voelde mijn eisprong altijd wel maar deze keer heb ik hem niet gevoeld. Wel had ik de dag voor de ongi en de dag van de ongi hetzelfde gevoel als normaal. Maar de ongi bleef wel weg.

Succes.

O ja gewoon op dit forum blijven hoor die mutsen moeten zich niet zo druk maken.
 
dank jullie wel voor je reacties.
ik zat er gewoon heel erg mee omdat ik dat nog niet eerder heb gevoeld.het is nu nog steeds zo die pijn,dus ik weet het ook echt niet.heb me wel voorgenomen om niet te gaan testen voor mijn NOD dag,om voor mezelf een teleurstelling voor te zijn.

heel veel geluk met jullie zwangerschap en hoop wel dat ik me snel bij jullie mag voegen.

liefs nathalie
 
Terug
Bovenaan