Wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Allereerst wil ik iedereen een gelukkig en gezond 2006 wensen!!!!

Vervolgens heb ik een vraag. Sinds 2 weken heb ik een heel raar gevoel in mijn onderbuik. Het lijkt op het gevoel alsof je ineens heel erg ongesteld moet worden. Dat gevoel komt en gaat ook naar een paar minuten weer weg. Elke keer schrik ik hiervan omdat ik dit helemaal niet herken. Ben nu 23 weken en 3 dagen zwanger. Herkent iemand dit???? Ben heel erg bang dat dit kwaad kan voor het baby-tje. Voel de baby wel nog elke dag schoppen dus denk dat het tot nu toe goed zit.

Nou ik hoor het wel.

Veel liefs,

Danielle

Goedemorgen,

Ook jij de beste wensen voor 2006!!!!

Het gevoel herken ik wel. Ik heb t toen voorgelegt aan mijn gynacoloog en die zei dat het banden pijn was. Het voelt idd aan of je ongesteld moet worden.......maar dat zijn de banden in je lichaam die zich aan t uitrekken zijn. Dit kan geen kwaad voor de kleine.
Maar als jou gevoel blijft dat je denkt dat t niet goed is, zou ik zeker de VK even bellen. Want als jij je druk maakt, dan merkt de kleine dat ook.
Ik doe dat ook gewoon hoor......ff bellen......dan geven ze een antwoord waar ik gerust mee ben en ineens is t gevoel ook minder. Raar maar waar. En ze zeggen ook: liever 1x te veel bellen als 1x te laat.

Liefs Ukkie
(34 weken)

Terug
Bovenaan