Wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Beste dames, ik werd vannacht wakker met een spontane pijn in mijn rug. Niet zo'n pijn in je onderrug, die je wel kan hebben na een dag lang op je benen, maar meer in je middenrug, uitstralend naar boven (gek genoeg). Ook straalde het uit naar mijn buik. Het voelde een beetje als menstuatiepijn. Ik heb het nu nog steeds. Ik vraag me af of dit met de zwangerschap te maken heeft, maar misschien herkent iemand dit wel. Weet niet zo goed wat ik eraan moet doen want weer van gekkigheid niet welke houding ik moet aannemen.

groet,
Lucienne (31 weken).

Hol Lucienne,

zou het niet zo kunnen zijn dat je baby flink aan het feesten is geweest in je buik? Dat heb ik ook gehad tijdens mijn vorige twee zwangerschappen. Mijn oudste zoon heeft zelfs een rib bij mij gekneusd door zijn getrap. De ruimte in je buik wordt wat minder en de kleine zoekt toch bewegingsruimte.

Veel liefs ...

Nou je moet er niet over nadenken wat je moet doen, gewoon de VK bellen!
Het kan niks zijn, maar het kan ook het begin van de weeen zijn.
Bij mij is het zo ook verlopen. 8 uren later begonnen de echte weeen.
STerkte, en laat het nog even horen!

Misschien een blaasontsteking die naar je nieren of nierbekken trekt...heb ik in mijn vorige zwangerschap ook gehad met hetzelfde aantal weken....

Vandaag overdag niet veel last meer gehad. Ben veel bezig geweest, gek genoeg hielp dat, de beweging. Misschien toch gewoon vertild en verstijfd tijdens het slapen? Even kijken hoe het vannacht gaat, anders ga ik inderdaad maar even langs de vk/dokter. Dank voor jullie reacties!

gr.
Lucienne

Terug
Bovenaan