wie herkent dit?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wie van jullie heeft ook geen kwaatjes gehad in het begin van de zwangerschap? Ik nu namelijk in mijn 8e week, en buiten mijn borsten voel ik niks. En ergens is dat wel fijn, maar toch maak ik me er erg druk over. A.s. dinsdag krijg ik mijn eerste echo, kan niet wachten...

Groeten sasja

hoi,

Iedereen reageert verschillend op een zwangerschap.
Ook ik had in het begin weinig kwaaltjes. Dat zegt niets hoor.

Komende week lekker genieten van je echo/je kleintje!

Groetjes witte tulp

Ik ook alleen maar mijn borsten.. zijn iets gegroeid en doen een beetje pijn soms. Dat is alles. Raar he, maar ik vind het best dat ik bijvoorbeeld niet misselijk ben! Toch vreemd dat je je niet echt zwanger voelt ofzo. Nou ja dat komt met het groeien wel!
Veel plezier met de echo!
D (ergens tussen week 7 en 9)

hoihoi, bij mijn 1e zwangerschap (zoontje is nu 3 jaar)   heb ik de totale zwangerschap nergens last van gehad, in tegenstelling tot deze zwangerschap.
dus geen zorgen elke zwangerschap is anders en het is ook wel fijn hoor als je niet dgelijks boven de wc hoeft te hangen..

geniet van je zwangerschap   liefs linda 37+1 wk

Ik ben net een paar wkn zwanger.Weet niet precies hoe lang. Misschien 2 wkn??!!  Op 17 jan ga ik voor het eerst naar de verloskundige. Maar ik merk ook helemaal niks. ik heb 5 testen gedaan en die waren wel allemaal positief.

Hallo allemaal,

Bedankt voor jullie reacties!! Ik ben weer wat rustiger.. De echo afgelopen dinsdag zag er goed uit, voor zover ze al iets konden zien. We hebben alleen het hartje nog niet gezien (wat overigens niet gek was), en nu moet ik a.s. dinsdag weer terug komen. Blijft spannend, dus!!

Sasja

Terug
Bovenaan