Wie herkent dit?

Na twee miskramen te hebben gehad, ben ik nu weer zwanger. Gerekend vanaf mijn eerste dag van mijn laatste menstruatie zou ik nu 8 weken zwanger zijn. Gisteren heb ik een echo gehad en de gynaecoloog zei dat ik minder ver was. Hij kon nog niet meten hoelang ik zwanger was, omdat alles nog zo klein was. Er was wel een hartactiviteit te zien. Ik weet niet precies wat mijn cyclus geweest is, omdat mijn cyclus onregelmatig was sinds de laatste miskraam. Volgens de gynaecoloog zou ik pas 1,5 week over tijd zijn. Ik vind het verschil tussen 8 weken zwanger zijn en 1,5 week over tijd zijn wel erg groot. Heeft er iemand ook zo'n ervaring? Over een week moeten we terugkomen en dan krijgen we opnieuw een echo. Hoop dat het nu allemaal goed blijft gaan.

Ik herken je verhaal. Na een miskraam had ik ook een onregelmatige cyclus, toen ik zwanger werd bleek ik na een echo 3,5 week korter zwanger te zijn dan ik dacht  gezien 1e dag  laatste menstruatie. Toen ik zwanger was van de tweede was het weer net zo. Nu was ik 5 weken korter zwanger dan ik dacht. Ik vond dit zelf raar en hield er rekening mee dat de baby's wel eens eerder zouden kunnen komen, maar ze zijn allebei rond de datum geboren die de echo had bepaald.

Hier precies hetzelfde... Ik ben nu voor de 3de keer zwanger... En 2de keer in febr. ook mk gehad...
Vorige week woensdag een echo gehad, was toen 7,5 week, maar het zag eruit of ik 6,5 week was. Nu moeten we a.s. woensdag terug voor 2de echo en dan kijken ze of het goed is gegroeit voor 2 weken. Wel is me gezegd dat ik me niet te druk hoef te maken want het is nog niet te klein. Zat op de onderste lijn van de groeicurve... Maar het zou beter zijn als ik een weekje minder ver zwanger ben..

Hoop dat je me verhaal nog snapt haha...

Succes en maak je niet te druk... Lekker genieten.

Groetjes daphne 8wk 5 dgn ?

Hier ook! Had niet alleen een lange cyclus maar ook een erg late eisprong... Scheelde zo 2 weken, en ben dan ook minder ver dan eerst gedacht.
Er zijn heel veel vrouwen die dat hebben hoor, daarom krijg je ook zo vaak een termijnbepalende echo. Alles gaat verder goed hier, deze (poging 4 inmiddels na mijn dochter) doet t goed, ben nu bijna 27 weken.

Terug
Bovenaan