Wie herkent dit?

HAllo alleemaal,

Na afgelopen donderdag bij de gyn te zijn geweest staat alles op z'n kop. Hij zei namelijk dat ik een dreigende miskraam heb. Maar had zaterdag vreselijke buikkrampen en onder in de rug. NA zaterdag heb ik niet zoveel pijn meer gehad en verlies nog wel bruinachtig bloed zonder klontjes. Wat kan dit in houden, is er nog een kans dat het goed gaat of kan ik me er maar beter bij neerleggen. Morgen moet ik weer naar de gyn.
Ik ben zo benieuwd naar jullie verhalen.

gr. Sabrina

Hoi,

Ik vermoed dat hij met dreigende mk bedoeld dat er nog geen vruchtje met een kloppend hartje te zien was of dat het vruchtje niet groot genoeg is voor de duur van de zwangerschap (dat had ik, en dat werd een mk) of dat het niet goed ingenesteld is. Wat hij nou precies daarmee bedoeld moet je hem zelf vragen.
Bij mij was het zo dat ik nergens last van had. Geen bloedverlies of krampen, maar juist zwangerschapsverschijnselen. Dus ik kwam helemaal happy bij de gyn voor een echo. Ik zou bijna 8 weken zijn, maar het vruchtje was ruim 5 weken. Dat was geen goed teken. Na 3 dagen weer kijken. Was het vruchtje iets gegroeid, maar nog geen hartje te zien. Weer 4 dagen later weer een echo, maar geen hartje. Volgens de echo was ik toen 6 weken en 3 dagen. De gyn vertelde dat zo rond die dag er een hartje zou gaan kloppen. Omdat het allemaal zo mooi bleef groeien kregen we een fotootje mee. Hij ging ervan uit dat de volgende echo goed zou zijn. Helaas was dat niet waar. De echo 3 dagen later gaf aan dat het vruchtje gestopt was met groeien op die 6 weken en 3 dagen. Ik heb toen een curetage ondergaan. (eigen verzoek) Het vruchtje is onderzocht, en waarschijnlijk is er helemaal in het begin al iets misgegaan. Dan houd de groei gewoon op een bepaald moment op.
Sterkte morgen!

Groetjes, Kat

Hoi Sabrina,

Hé wat vervelend joh. Als hij het heeft over een dreigende miskraam, dan vrees ik voor je dat hij bedoeld dat je binnenkort een miskraam gaat krijgen, maar zeker weten doe ik het natuurlijk niet.  Als je twijfelt dan bel je hem toch even om te vragen, dan ben je in ieder geval van die onzekerheid af.

Veel sterkte!!!

Groetjes Landi

Hoi Sabrina,
Echt zwaar k.. voor je, die onzekerheid van ben ik nou zwanger of niet. test geeft positief. kan ik nou blij zijn of niet. ik heb het precies zo meegemaakt een paar maanden terug. Bleef maar bruin bloed houden, dokter bellen, etc. kwam ik voor een echo in het ziekenhuis.  bleek ik al 7 weken zwanger, terwijl ik ongesteld was geweest, ???? maar bloeden bleef en uiteindelijk een week daarna hield het hartje op. Maar ik herken die onzekerheid, killing gewoon. Ik leef met je mee.
Gr. Shelby

Terug
Bovenaan