Wie herkent dit???

Hoi,

Ik ben ook nieuw hier.

En ik ben 25 jaar en heb al 6 mk-en gehad. 4 in een jaar tijd.

Nu heb ik 11 april weer een mk gehad en volgens normale cyclus was 9 mei mijn NOD.

Na een mk was ik altijd 2 tot 4 dagen te vroeg of te laat. Normaal 28 dagen cyclus

Na die mk getest 2 keer en de 2e keer waren mijn hormonen weg. Negatieve test.

Vanmorgen heb ik dus getest, ben alleen doodmoe. En er was een streep te zien, maar nu ben ik wel bang dat ik me het inbeeldt en helemaal niet zwanger ben.

Wat denken jullie?

Liefs van een onzekere Nienke

Hoi hoi,

Het hcg hormoon is ong. met 3 weken uit je lichaam,na een mk!
Heb ik aan mijn vk gevraagt toen ik 8mrt een mk had!

Dus als de test positief is dan ben je toch echt zwanger hoor!

Bij deze van harte en ik hoop voor je dat alles deze keer voorspoedig zal verlopen!

Mocht je toch twijfels hebben dan kun je altijd een extra test doen over een paar dagen of contact opnemen met je vk!

Succes meid!

liefs Caro

stel: mijn zwangerschap is gestopt maar mijn lichaam heeft het vruchtje nog niet afgestoten...Kan een test dat uitwijzen? Zal de test negatief uitslaan of blijf ik  met de onzekerheid zitten tot de eerste echo is gemaakt?

paam,

ik spreek uit ervaring dat een test gewoon positief is op het moment dat een zwangerschap al is foutgelopen, ik heb 3 weken met een dood vruchtje gelopen en in die tijd nog twee testen gedaan omdat ik het niet kon geloven dat ik zwanger was, en die gaven een dikke streep. bij mij werd het gezien met de echo, en ongeveer een week na de curretage was mijn hormoon weer gedaald en was de test negatief, maar er kunnen natuurlijk wel uitzonderingen zijn, dat weet ik niet.

ik hoop dat je hier wat aan hebt.

paam,
dat dacht ik dus ook, na de eerste echo bleek ik ws. een missed abortion te hebben, ze wilden nog 2 weken om te kijken bij een volgende echo of het vruchtje inderdaad niet groeide. en helaas dat was zo. maar in die 2 weken voelde ik mij nog zo zwanger, geestelijk maar ook lichamelijk had ik alle 'kwalen'. dus ik heb een test gedaan, want als het niet meer zo leven zou de test toch ook niet postief zijn, dacht ik. hij was nog vet positief, dus ik kreeg toch hoop en dacht dat het wel goed zou zitten. de gynaecoloog verklaarde later zolang er een vruchtje in de baarmoeder zit, levend of niet, het lichaam gewoon doorgaat alleen het hormonenpeil stijgt niet meer, dus zal ook pas dalen wanneer er niets meer zit. weg roze wolk! sterkte en ik wens je veel succes en geluk!
groetjes Bianca

Terug
Bovenaan