wie herkent dit???????????????

hallo moeders.....................................

ik heb een vraagje hoop dat iemand tips of zo heeft voor mij

mijn dochertje is nu 6mnd   en wilt soms de fles echt niet wat ik ook probeer.........
schema:
8:00 pap
10:00 fruit
15:00 fles
17:00 groente
bedtijd 20:00/20:30 vooral de laatste fles om 20:00 wilt ze niet en tussen de middag ook niet wie herkent dit?
 
Hoi,

Ik heb ook zo'n eigenwijze dochter thuis. Ik ben er mee begonnen om haar rechtstreeks uit de fles (speen er af) of plastic beker te laten drinken en dat gaat wonder boven wonder goed. Ook slokjes met diksap gaat goed. Bij het bureau kreeg ik het advies om met  6 maanden alvast met danoontje of yoghurt te beginnen. Ik geef danoontje en dat vindt ze heerlijk (is naast bouwstoffen ook vocht). Ik begin altijd met de fles met speen, kietel het onderlipje om haar af te leiden en de fles er weer in te krijgen. Als dit alles niet wil dan gaan we weer verder met echt drinken. Succes en probeer vasthoudend te zijn en in een rustige omgeving eten te geven.
 
Hoi,
Net mijn dochtertje van 7 maanden naar bed gebracht nadat  ze met veel moeite wat pap
had gedronken. Ook zij weigert 's avonds af en toe de fles en de ochtendfles wordt soms ook niet leeggedronken. Het lijkt wel alsof er een fles af moet (ze zit nu nog op 4 flessen) zodat ze het eten wat meer gespreid kan krijgen. Eigenlijk krijgt ze nu behoorlijk veel   te eten tussen 7.00 en 19.00 en lijkt het alsof ze nog vol zit van de groentehap.
Hopelijk heeft er iemand advies.
 
Daan is nu 7.5 maanden oud en zins hij 6.5mnd oud was wilde hij geen fles meer. alleen als je hem slapend uit zijn bed haald drinkt hij nog de fles.... overdag vullen we dit aan met extra   brinta, veel fruit en groente hap dit gaat er allemaal makkelijk in en het cb vindt het prima. zolang hij op   een of andere manier maar vocht krijgt. ook heb ik een bijt tuitbeker van de etos gekocht (in blauw en rose verkrijgbaar 8 euro) en op deze beker is gek. hij krijgt er nog weinig uit maar ach elke druppel is er een..

succes
 
Terug
Bovenaan