Wie herkent dit?

Ik heb eerder een topic geopend over een andere fles. Echter het loopt niet over. Wie herkent dit: de kleine drinkt, en een half uur erna, soms iets langer of eerder, begint hij echt te krijsen, loopt helemaal rood aan en trapt met zijn benen. Hij is niet stil te krijgen en kan rustig 2 uur doorgaan. Als ik hem bij me neem dan duwt hij zich tegen je aan omhoog, schudt helemaal met zijn hoofd. Doordat hij bij mij ligt wordt hij iets rustiger en valt dan op een gegeven moment in zijn slaap. In zijn wieg wordt hij zo overstuur dat in slaap vallen er niet   meer bij zit.

Wie herkent dit ook? Alvast bedankt!

Het klinkt erg alsof hij buikkrampen krijgt. Daar kunnen ze echt goed last van hebben en een lange tijd. Hoe oud is hij?? Je zou de B-Free fles kunnen proberen die schijnt erg goed te zijn tegen krampjes. Of speciale voeding tegen kwampjes die heb je bv van Nutrilon. Weet niet wat je geeft??

Klinkt inderdaad als enorme krampjes! Bij ons hielp de Difrax (banaan, niet de S) enorm goed. Ook een poosje Cinababy gegeven, maar daar merk je pas na een paar dagen verschil van. Verder wil het nog wel eens helpen om, als je kindje gaat huilen hem op zijn buikje op de onderarm te dragen. Door de druk gaat de kramp vaak weg. Dan draag je hem met de beentjes rond je elleboog, zodat het koppetje in de hand kan rusten. Wat bij onze dochter nog wel eens werkt was haar op haar rugje leggen, en dan de knietjes zachtjes naar de buik drukken. Dan komt het kontje omhoog, en daardoor laten ze nogwel eens een flinke wind, wat de kramp gelijk af laat nemen. En verder.....heel veel lopen en troosten, en jezelf vooral voor proberen te houden dat het vaak rond de drie maanden weg is (en ver voor die tijd al steeds minder wordt),. Maar weet hoe hopeloos en machteloos je je kunt voelen hoor! Heel veel succes met het kleintje!

Terug
Bovenaan