Wie herkent dit??

A

Anoniem

Guest
Issie, jij misschien?? (Omdat onze schatjes even oud zijn )
Mijn dochtertje is sins gisteren in 1 keer slecht aan het slapen! Normaal is ze zo gemakkelijk, vind het zelfs heerlijk om naar bed te gaan!
En vanaf gisteren slaapt ze tussen de voedingen in maar heel kort, en ook vanacht heeft ze de hele tijd "gemoppert" tussendoor. Ben vanacht niet naar haar toe gegaan, want ze was dus niet aan het huilen maar meer wat aan het zeuren. Heb het idee dat ze haar slaap niet echt goed kan vinden, ze is namelijk wel heel erg moe als ik haar in bed leg!
De laatste weken was ze echt SUPER vrolijk (is ze altijd wel hoor, maar de laatste tijd echt alleen maar lachen!) dus het is nu even raar om haar zo te zien...
Ze heeft vandaag ook weer wat gespuugd, had ze al maanden niet meer gedaan... maar goed, dat kan ook toeval zijn.
Heb haar voor de zekerheid getemperatuurd maar had geen koorts gelukkig.
Wel heb ik al heel lang het gevoel dat er tandjes komen maar dat ze niet door willen komen, misschien dat ze daar last van heeft...
Of een sprongetje??

Och ja, het blijft toch elke keer maar raden met die kleintjes hahaha...af en toe zou het best handig zijn als ze al konden praten he! Maar laat dat nog maar even...het gaat al zo snel!

Groetjes 4dec (ze is trouwens bijna 5 mnd)

Hahahaha...manlief loopt hier zuchtend naar beneden. Ja ja alleen even kijken op het forum. Maar nou wil ik ook meteen reageren. Hihihi...hoezo verslaafd.

Maar goed...ja ik herken het helemaal. Mijn zoontje was afgelopen maandag, dinsdag en woensdag ook zo. Niet willen slapen of heek kort, heel veel zeurderig huilen, een beetje sjaggie. Dus het zou best een sprongetje kunnen zijn inderdaad.
Nu gaat het weer toppie, hij is weer vrolijk en heeft praatjes voor tien. Hahahaha...

Zou best wel eens makkelijk zijn he als ze konden praten...
Pfffft...ik vond het woensdag ook echt niet leuk meer, en prompt gaat het gisteren en vandaag weer een stuk beter...dus...het komt goed!

Succes met die kleine hummel...

Oh "gelukkig" dat je het herkent! Dom eigenlijk he, maar het is in 1 keer allemaal veel minder erg als anderen in precies dezelfde situatie zitten of hebben gezeten!
Dat geeft je weer wat vertrouwen, dat het er allemaal bijhoort en vanzelf weer over gaat (dat weet je ook wel, maar toch he)
Hahaha vreselijk he, die twijfel, onzekerheid en noem maar op...
Maar nu maar hopen dat ze hetzelfde doet als jou zoontje...gewoon over een paar dagen (hoop morgen al,want ik ga morgenmidden met haar en mijn moeder winkelen!) weer lekker vrolijk zijn!!!

Bedankt nog voor je reactie en ga maar snel gezellig naar je mannetje toe..die hebben ook wat aandacht nodig af en toe

Hoi hoi,

Hoe gaat ie? Hopelijk alweer wat beter.
Het is wat met die kleine hummels.

Veel plezier met winkelen. Ik liep vanmorgen om 9 uur al bij te shoppen.
Lekker zomerkleertjes gekocht! En meneertje was ook al vroeg wakker dus jja...mamma ook.

X Mariska

Ik heb gisteren ook weer lekker geshopt voor de kleine man, waaronder een paar oranje sandaaltjes!
Zo schattig!
En ik ben ook nog op zoek naar een bandana voor de zomer maar kan deze nergens vinden.
Iemand nog ideeen?

Mirjam, wat is een bandana??  of ben ik nu heel er dom...hahaha

Het gaat nu iets beter, de nachten is ze gewoon stil en dat scheelt al heeel veel! Overdag slaapt ze nog steeds niet zo goed.
Gisteren heb ik haar om 12.00 uur uit bed gehaald, fles gegeven (waarvan ze gewoon 100 cc laat staat!!) en toen gaan winkelen! Heb lekker alleen maar iets voor mezelf gekocht (egoistisch he! Hahaha, nee zij heeft ECHT even genoeg nu en moet mezelf even dwingen om ook voor mezelf iets te kopen!).
Het ging heel goed met haar in de stad, maar niks slapen he! Alleen maar kijken en vertellen!! Toen we thuis kwamen (rond 16.30) een fles gegeven en naar bed...en weer niet willen slapen (terwijl ze al van 12.00 uur wakker was!)
Uiteindelijk weer eruit gehaald en ze sliep pas weer om 20.00!! Om 19.00 uur in bad gedaan, 19.30 de fles en toen naar bed.
Och ja, ze huilt niet, dat scheelt! Is alleen een beetje chagarijnig, ligt de hele tijd te mopperen, maar dat is ook wel grappig om te zien eigenlijk hahaha.
Alleen krijg ik zelf zo weinig gedaan nu, daar moet ik echt even een draai in vinden. Ben zo'n poets muts, en zie dus vanalles wat ik "moet" doen maar krijg op het moment dus niet veel gedaan.
Straks maar even gaan strijken...bleh..

Terug
Bovenaan