wie herkent dit

ik ben nu bijna 28 weken zwanger en heb een zeurende pijn(menstruatieachtig) aan de rechterkant van mn onderrug en af en toe een enormmmm drukkend gevoel op mn blaas alsof er een baksteen opligt... komt dat omdat de kleine met het hoofdje beneden ligt of???
tis wel mn 2de maar mn zoontje lag vanaf week 20 in stuit en is nooit ingedaald geweest of eronderin gelegen!! dus totaal nieuw voor mij!!

liefs danielle

het kan zijn dat je een urineweginfectie hebt! dat drukkende gevoel had ik meestal als ik het weer te pakken had.
ook kan het zijn dat je kindje met zn hoofd beneden ligt dat wil ook nog wel een ongemakkelijk aanvoelen.

Ik heb ook een beetje vraagtekens bij deze zeurende pijn....Bij mij voeld de indaling cq hoofdje als pijn op mijn schaambeen heel duidelijk. Dat had ik bij mijn eerste ook.

Bij mij ligt het hoofdje ook al naar beneden en denk zelfs dat het al is ingedeeld...Volg.week moet ik weer dus zou het dan gelijk vragen.

Maar als het je gerust steld kan je even bellen met je VK of GYN?!

Groetjes Maureen

Hoop dat het geen infectie is zoals jaribaby denkt.....

hmm hoop ook niet dat het een infectie is idd ik heb chronische blaasontsteking namelijk en al een paar keer opgenomen met nierbekkenontsteking....

maar goed we zullen vandaag eens afwachten rugpijn zit r nog steeds en plas wel kleinere plasjes maarja zit ook iets te duwen op die blaas hahaha

groetjes danielle

Heeey meid,

Ik zou indd ff laten testen op een blaasontsteking. Maar het kan natuurlijk ook net zo goed wat anders zijn.
Ik hoop dat het snel wat beter wordt meid.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan