Wie herkent dit???

Hallo,

Ben op het moment 38.4 weken zwanger en heb de laatste 2 dagen een "zwaar gevoel" van onder.
Tis net of er bakstenen aan mijn baarmoedermond hangen. (weet niet hoe ik het anders uit moet leggen)
Het is een erg vervelend gevoel en ik herken het helemaal niet van mijn eerste zwangerschap.

Is hier iemand die hier ook last van heeft, en vooral hoe komt het en wat kan ik er tegen doen.
Heb ook al 2 dagen hele erge nesteldrang, mijn man wordt gek van mij want ik loop hem bijna met een stofzuiger achterna. ; )
Zou het misschien dan toch bijna beginnen???

Groetjes Geeske

zover ik weet komt dat door dat die kleine dan behoorlijk diep is ingedaald en de druk van het hoofd geeft je dan het zwaren gevoel. Ik heb kon het duidelijk merken toen de baby verder was ingedaald, als ik sta voel ik nu continu een druk om een schaambeen. En als je zo nesteldrang hebt, heb je best kans dat de bevalling er aan zit te komen! Spannend hoor!
Ik hoop dat het voor mij ook niet meer te lang duurd, ben nu 38wk3dg en kan geen enkele comfortabele houding meer vinden. Zitten, liggen, staan, bij alles voel ik die continu druk tegen mn ribben aan, word er gek van!
O lekker, ik zit weer over mezelf te ratelen haha.
Sterkte en ik hoop dat je snel gaat bevallen en alles goed gaat!
Liefs,
Mar

ik ben vandaag precies 41 weken er en ik heb ook al een week of 3 dat zware gevoel.

dat is het hoofdje wat al ingedaald is.

maar bij mij dus nog steeds geen baby. maar ik heb ook nog geen nesteldrang.

ben wel benieuwd hoor of het snel bij je gaat gebeuren.

x jessica

Klinkt inderdaad als het ingedaalde kindje. Maarlastig is het wel. Bij mij had nesteldrang niet direct een voorspellende waarde voor de bevallingen, helaas.

Sterker nog. De nacht dat mijn eerste geboren werd, kwam ik laat thuis van een wel erg gezellige picknick. En de nacht dat de tweede kwam na een drukke dag de stad in en boodschappen doen (is wel een beetje nesteldrang).

Nu plan ik steeds drukke dagen in de hoop dat de kleine komt, maar het helpt niks, haha.

Ik denk ook dat het indalen van het hoofdje is.
Ik heb ook verschrikkelijke nesteldrang. Bij mijn andere 3 kids nooit zo erg gehad als nu. Ik heb zelfs alle slaapkamers met een schuursponsje schoon zitten maken. Heel het huis is bijna spik en span. De baby kan komen. Maar misschien duurt het nog wel 4 weken voordat ie komt, dus dat wordt dan nog wat met die nesteldrang.........

Ik ben bij de vk geweest en het is idd het ingedaalde hoofdje wat zo'n druk geeft.
Ben tijdens mijn vorige zwangerschap pas ingedaald tijdens de bevalling vandaar dat ik het niet herkende.

Bedankt voor jullie reacties,

Terug
Bovenaan