wie herkent dit...

ik heb al een tijdje last van een enorm opgezette onderkant nouja goed hoort erbij he....

maaarrr nu sinds 3 a 4 dagen heb ik er allemaal kleine sneetjes zitten.. zat in twijfel want jeukte ook en ook van binnen dus een schimmeltje kreeg een ei gebruikt vannacht maar die sneetjes irriteren natuurlijk ook enorm..

wie o wie herkent het en weet een goede tip??

daan

Nou van dat ei snap ik niet helemaal...??

Maar het lijkt gewoon op een schimmelinfectie!

Toevallig heb ik gister een vaginale tablet op gehaald bij huisarts en zalf en ben nu gelijk een dag later van die vervelende jeuk af pfffffffffffffffffff

Dus misschien ff de dokter bellen het hoord er allemaal bij beste Daan

ja ik had de dokter gebeld hoor die weet ervan alleen dat ei is dus voor het schimmeltje..... is een vaginaal eitje....

ik hoop dat het van het schimmeltje komt dan heb ik het nu gewoon behandeld hahaha heb wel vaker schimmeltje gehad maarja toen voelde ik het duidelijker nu kan het van alles zijn he..

hoi hoi, wel even een tip:

ik zou wel even flink probiotica gaan gebruiken voor de goede bacteriën op te bouwen anders heb je kans dat de kleine spruw krijgt of te weinig goede bacteriën mee krijgt door het geboortekanaal die erg belangrijk zijn.

sterkte!!

Wat vervelend voor je meid. Hopelijk ben je er snel vanaf. Maar heb je verder geen zalf mee gekregen dan?? Ik heb het zelf nooit gehad, maar ik weet van me zus dat zij dan wel een zalfje kreeg.

Liefs marielle

wat mischien helpt is yogurt! gewoon simpele yogurt...ik heb het ook weleens gehad zo en toen zei mn oma dat ze dat vroeger behandelde met yogurt!

ik heb zelf ook net weer een ei gehaald want het begon alweer lichtjes en wil toch voorkomen dat ik het straks heb tijdens de bevalling!

succes ermee!

Hoi,

Ik heb bij mijn dochtertje toen ook een schimmel gehad.Heb er toen antibiotica voor gekregen,het was een week voor mijn bevalling.Als de schimmel er nog zou zitten zou ze spruw kunnen krijgen,dus niet echt fijn voor het kindje...

Succes!!

ik heb het ook gehad maar meer aan de buitenkant.
dat is nu na 2 weken smeren helemaal weg.
de opgezette onderkant heb ik ook wel gehad en heb toen multigyn erop gesmeerd.
werkt op zich wel maar je kunt beter dokter even bellen

Terug
Bovenaan