wie herkent dit

hallo alllemaal.

ik heb een vraagje:
ik heb nu dik een wk geleden mijn 6e iui gehad dus dexze wk wordt het weer spannend maar ga nergendvanuit.

Maar nu heb ik veel afscheiding van beneden, wat ik meestal allen maar heb tijdens De periode. Sorry dat ik het o opschrijf.
Dit herken ik niet uit al die andere mnd, en ik kan het niet herringen dat ik dit had bij me dochtertje is ook alweer 4 jr geleden.
Zal het dan raak zijn,?? borsten zijn ook wat gevoeliger, soms smorgens giga misselijk. bij me dochter 9 mnd lang geweest.

Maar herkenen dit meer meiden,
ik durf nm nergens meer op te hopen enz.

ben nu eventejs alleen heerlijk yrsa(dochtertje) is boven met der nicht en buurmeiden aan het spelen dus kan dit op me gemak schrijven zonder dat zij meekijken.

xxxxxxxxx natas

ik weet echt niet meer hoe het bij mij was (mijn meisje is nu 3,5 jaar)
Wanneer ga je testen?
Echt heel spannend!

Nog even een vraagje , had ik goed onthouden dat je met gonal-f hebt gespoten?
Heb je last gehad van bijwerkingen?
Ik begin vandaag met gonal voor onze 1e IUI poging, en er zijn hier verder geen meiden die gonal gebruiken volgens mij.

heel veel succes,ik lees wel hoe het je vergaat

groetjes Fleur

he fleur

ja ik gebruikte voor de laaste 3 pogingen gonal-f gespoten.
Ik had geen last van bijwerkingen, alleen af en toe een blauwe plek op me buik ivm injecteren. Maar dat geeuert zelf de artsenen ensz ook.

En jij gistere dus voor eht eerst geprikt en hoe ging het????
probeer een goeie tijd uit tekeixen omd tje elke dag zelfde tijd moet. Ik deed de eerste keer op een verkeert tidstip en dan vergat ik het vaak. Nu deed ik het meestal om half 9 dan lag me meisje in bed enz.

Maar jij heb ook een meisje van 3,5, dus ook van april??? want Yrsa mijn dochtertje is dus van april 2007.

Je moet 14 dgn erna afwachten dus na et wkd pas gaik testen maar ik hou je op de hooogte.
Heel veel succes jij met prikken enz

gr natas

hoi natas,
het prikken ging echt goed,ik voelde het naaldje niet eens.ik prik idd ook als mijn meisje op bed ligt,zo rond 20 uur

Onze dochter is van begin april 2007,grappig zeg.
Sterkte met wachten, ik lees wel hoe het met je gaat tegen die tijd.
groetjes Fleur

Terug
Bovenaan