wie herkent dit?

hallo iedereen!

even een vraagje, ik ben nu bijna 34 weken zwanger, en heb sinds een week of 2 s'nachts op bed erg pijnlijke heupen en dat straalt door naar de benen.als ik 10 min op mijn ene zij lig, begint het al, en dan draai ik me op de andere zij, en dan gaat het bij de ene heup over, en begint het bij de andere! en zo gaat het de hele nacht door...... wie herkent dit? en is er wat aan te doen?

dank jullie wel alvast voor de moeite!

groetjes!
 
Eigenlijk niet zoveel ervaring mee, maar ik sliep ook vaak met een kussen tussen m'n knieën. Misschien dat dat helpt.
Een voedingskussen is ook fijn, maar niet altijd handig in bed.
Ik legde het bovenste stuk van het voedingskussen onder m'n buik en de rest tussen m'n knieën.
Sterkte ermee!
 
Ik heb het in mijn vorige zwangerschap gehad en sliep toen ook maar met een kussentje.het is heel verveelend en had het dit keer zelfs ook al voor ik de test gedaan had dus dat belooft wat.
Hopelijk kun je nog goed slapen!!!
 
Ik herken die klachten heel erg goed, zelf ben ik bijna 34 weken en begin er steeds meer last van te krijgen..
Had het gevraagd bij de VK en die kwam met tips om alles zo stabiel mogelijk te doen en niet teveel trap op trap af te lopen..
Bedankt voor de tip voor het kussen tussen de knieën tijdens het slapen, dat ga ik zeker proberen.. Ik blijf nu s'nachts ook bezig met me omdraaien, om gek van te worden..
Nou sterkte ermee, hopelijk krijg je wat meer nachtrust ( en ik ook)
Bedankt allemaal,

Groetjes
 
Hier ook bekend!! Ik had er juist minder last door het voedingskussen tussen mijn knieen weg te halen en hoger te leggen! Dus langs je vagina en billen zeg maar en dan de ene punt voor langs en de andere punt achter me rug. Zo lag ik een stuk stabieler en hoefde ik mezelf niet tegen te houden om 'omvallen' in bed te voorkomen. Stabiel lag ik toen en heb nu geen last meer!

probeer uit te vogelen wat voor jou het beste werkt!
 
yep ... bekent verhaal.
Bij de eerste ook last van gehad. Ook met het voedingskusssen tussen de benen geslapen. Dat werkte maar even. Toen ook dat niet meer werkte heb ik de laatste weken slecht geslapen.
Naar bed gaan..........2 uurtje slapen op 1 zij.........wakker worden van de pijn ............ met zeer veel moeite je omdraaien naar de andere zij..............2 uurtjes slapen en dan weer wakker van de pijn........... weer omdraaien naar andere zij...enz... Maar na een paar keer draaien doet alles pijn en sta je maar op. Ik verdeelde mijn slaap over 2 keer. Een halve nacht en een halve middag.

Ik vroeg me wel eens af...........iedereen zegt dat je goed uitgerust moet zijn voor de bevalling.............hoe kan je uitrusten als je niet kan slapen ???????????????? Maar uiteindelijk is alles goed gekomen. Zodra je bevallen ben en een stuk lichter bent, is de pijn weer weg.

Dus dames.........even doorzetten...en succes met de bevalling !!!
 
ik had dat ook bij mijn eerste zwangerschap van mijn zoontje, het komt doordat je buik nu zo zwaar wordt voor je heupen en aks je er dan net iets te lang op 1 heup ligt wordt het te zwaar en gaat ht zeer doen. is heel normaal hoor, gewoon veel afwisselen en misschien af en toe even op je rug liggen om je heupen wat rust te even.
 
Terug
Bovenaan