Wie herkent dit?

Hey meiden,

Ik heb pijn in m'n bil, vlakbij m'n stuitje net of ik af een toe een schok/pijnscheut krijg. Het is niet een constante pijn, maar wel een rot gevoel.

Wie herkent dit en heeft tips?

Liefs grote broer
 
Hai,

Ik herken het een beetje, ik heb ook zo rond mijn stuitje heel veel pijn gehad, Bij mij bleek het zwangerschapsichias te zijn. Ik kon op een gegeven moment bijna niet meer lopen van de pijn, schoot door in mijn bil en rond mijn stuitje dus. Het was eigenlijk een soort beklemming van de zenuw. Ik kon de pech hebben dat ht tot het einde van mijn zwangerschap bleef of ik kon geluk hebben dat het overging, Ik ga elke week naar de fysio en het is helemaal weggegaan, Ik heb nu nergens meer last van. En ben nu 39 wk zwanger. Het zegt natuurlijk niet dat jij dit ook hebt maar zo begon het bij mij wel, steken rond om mijn stuitje en dat trok door naar mijn bil. Bespreek het gewoon even met je vk en hopelijk voor jou zet het niet door of zakt het snel weer af.

Gr tamjo
 
Hoi,

Ik herken het ook, vooral als ik het druk heb gehad, dan kan ik gewoon eventjes niet normaal lopen??? Het is ook geen constante pijn en gaat ook weer weg maar het kan ook ineens op komen zetten.

Ik loop in het ziekenhuis dus ik weet me er niet zo'n raad mee wat ik ermee moet doen.

Gr.
 
We hebben het hier toevallig vorige week op de zwangerschapsgym over gehad. Dit is volgens de verloskundige een typisch zwangerschapskwaaltje. Je schijnt er weinig aan te kunnen doen..
 
Terug
Bovenaan