Wie herkent dit.?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

We zijn bezig voor ons tweede kindje en zitten inde eerste ronde.

Ik zou gister mijn eisprong hebben maar naar mijn idee heb ik die dinsdag gehad.
En daar voor en de dag zelf hebben we "geklust" zoals vele dat zeggen hier.

Nu heb ik sinds gister ochtend pijn in me onder buik maar voelt heel anders dan als je ongesteld moet worden.
Daarbij heb ik zo nu en dan beetje duizelig trekt wel weer snel weg. Heb een opgezette buik. Gister ochtend beetje misselijk maar was zo weg

Ik heb bij mijn eerste zwangerschap negen maanden lang nergens last van gehad dus dit ken ik ook helemaal niet maar misschien is het wel heel wat anders zou wel wat zijn eerste ronde gelijk raak. ! Was trouwens bij de eerste ook zo..

Hoop dat iemand mij kan vertellen wat het is.

Liefs

Kunnen het niet de perikelen zijn die bij de eisprong horen? Ik voel in de dagen eens ook altijd vanalled, inclusief de duizelingen, gevoelige borsten en steken in mijn buik...

Zou tof zijn als het raak is :)

Ja ik heb ook echt geen idee !

Dacht missschien herkennen mensen mijn verhaal..

Nou dat word denk ik maar gewoon afwachten tot 20 september !

Ik had ook last van een opgezette buik maar zegt niks... Ook ik was gelijk zwanger van de eerste. Ik had heel veel symptomen die op zwangerschap duidden maar waren bijwerkingen van onder het ontpillen en de antibiotica kuur.. Ik hoop natuurlijk voor je dat het gelijk raak is!

Ohja, ik was nog eens overtijd ook nog! Wat nooit gebeurt.. Mijn lichaam hield mij dus echt voor de gek...

Vannacht had ik ook last van me buik maar dan weer anders had het idee dat ik ongesteld moest worden nu is dat weer minder.

We gaan het zien en maar niet te druk over maken. !

Bedankt voor jullie reacties

Terug
Bovenaan