wie herkent een trekkerig gevoel in onderbuik/bovenbenen?

A

Anoniem

Guest

Hoi meiden,

Ik ben weer een beetje in de war. Zit nu op dag 20 van mijn cyclus en heb sinds gisteren een trekkerig gevoel in buik en bovenbenen. Als ik opsta of loop voel ik het trekken en een beetje steken. Daarnaast nog steeds veel afscheiding en gevoelige tepels en heel af en toe last van mijn  onderrug. Nou ben ik de afgelopen maanden al zoveel voor de gek gehouden door mijn lichaam dat ik toch wel dacht wat nuchterder te kunnen zijn nu, maar dat trekkerige gevoel herken ik helemaal niet.

Zijn er meiden die dit wel herkennen???

Groetjes, Jetje

Ha Jetje,

Ik heb precies het zelfde als jij, daarnaast ook zeer duizelig. Ik ben nu twee en half  jaar bezig in het ziekenhuis met zwanger wroden. Nu heb ik in januari een rustpauze ingezet. Ik heb ook altijd problemen met mijn cyclus. Ik heb namelijk PCOS. Maar heb nu sterk een idee dat ik wanger ben. Ik durf nog geen test te doen. Ik zou nu tussen de 5 en de 8 weken zwanger zijn.

Heb jij al een zwangerschapstest gedaan?

Groetjes Marijn

Hoi dames,

Het zijn in ieder geval wel de symptonen van zwanger zijn.
Ik zou zeker wel een test halen.
Marijn als je al 5 tot 8 weken niet ongesteld bent geworden, lijkt het mij duidelijk dat je geen test meer hoeft te halen. Als hieruit blijkt dat je toch niet zwanger bent, dan llijkt mij een huisbezoek aan de dokter zeker goed, aangezien er toch blijkt dat zwangerschapstesten niet helemaal duidelijk zijn.
Ik heb bij mijn dochter 5 testen gedaan, doch was ik al 7 weken zwanger van haar.

Groetjes en veel succes toegewenst

Hoi Dames,

Ik was er heilig overtuigt van dat ik zwanger zou zijn. Ik heb net een test gedaan en die was negatief. Ik hoef niet naar het ziekenhuis want het hoort bij het PCO Syndroom. Je hebt dan dag in dag uit alle verschijnselen van een zwangerschap maar je bent niet zwanger. (dit keer was het erger dan ooit, daarom dacht ik dat ik zwanger zou zijn). Ik hoef me daar dan ook niet te laten testen op een eventuele zwangerschap. Ik zal alleen maar medicijnen krijgen om mijn cyclus op peil te houden en weer hormonen moeten gaan slikken.  Jamer we gaan gewwon weer verder met het ziekenhuistraject in Juni.

Bedankt voor je berichtje.

Groetjes Marijn

Terug
Bovenaan