Wie herkent gevoelige borsten ver voor de NOD

Hoi dames! Sinds 2 maanden bezig om een tweede kindje te krijgen (na eindelijk groen licht vd dokter, mocht niet eerder wegens ziekte Crohn).

8 oktober was mijn eisprong en we hebben natuurlijk de dagen rondom eisprong flink geklust... Nu heb ik sinds eergister erg gevoelige borsten. Soms een steekje maar verder vooral gespannen met trekkend gevoel. Dit heb ik normaal gesproken niet voordat ik ongesteld moet worden. Menstruatie zou ook pas de 22e zijn. 1.5 week ervoor zou ook wel vroeg zijn als menstruatieklacht? Sinds vandaag ook wat buikpijn. Kun je zo vroeg al zwangerschapssymptomen ervaren of houdt mijn lijf me voor de gek? Herkent iemand dit? Na zo lang niet zwanger te mogen worden, hoop ik nu misschien te veel...
 
Bij mij was het eerste symptoom sterkere dromen. Groeiende borsten kwam bij mij pas later. Maar iedere zwangerschap is anders.
Gevoeligere borsten kan ook gevolg zijn van stoppen met pil.
Zou vooral de test afwachten.
 
Ik herken dit zeker van deze maand en was inderdaad zwanger.. ik denk vanaf 4 dagen na de ovulatie werden mijn borsten en tepels gevoeliger..
Je kan jezelf zeker gek maken of je weet het zeker.  Dat was het bij mij, de test was een bevestiging haha! Hier ook 2e kindje, dus je kan  goed weten wat je lijf je wilt vertellen als je bij je vorige zwangerschap ook vroeg dezelfde symptomen had.
Succes met wachten!
 
Wow we lopen precies gelijk en ik heb ook sinds een paar dagen gevoelige borsten, zeurende onderbuik en vlagen misselijk. Bij mij is het uit ervaring een teken dat het raak is, maar bij mij is het spannend of het daadwerkelijk blijft zitten. Heel veel succes! 
 
[quote quote=10586290]Wow we lopen precies gelijk en ik heb ook sinds een paar dagen gevoelige borsten, zeurende onderbuik en vlagen misselijk. Bij mij is het uit ervaring een teken dat het raak is, maar bij mij is het spannend of het daadwerkelijk blijft zitten. Heel veel succes![/quote]
 
Wow wat spannend! Laat je het weten of het raak was? ? duimen!
 
 
Ik herken dat wel ja. Maar ik heb daar niet elke cyclus last van. Helaas tot zo ver bleek het geen zwangerschap te zijn. 
 
Terug
Bovenaan