wie herkent het?

A

Anoniem

Guest
Lieve lezers,

Ben ik weer. Ik word echt gek van dat wachten enzo. Gister een test gedaan (weer eens te vroeg denk ik) en die was nega. Ik heb alleen de volgende rare gevoelens:
1.  gevoelige borsten
2.  bruine afscheiding  
3. veel plassen
4. steken in mijn buik
5.  chagrijnig/lusteloos
6. ik slaap slecht, heel onrustig
7. samentrekende spier bij mijn wenkbrauw (betekend dat iets of is dat gewoon      
        toevallig?)
8. erg emo

Een aantal (1 t/m 4)  heb ik elke maand. Elke keer geven ze me hoop en daarna is het weer voorbij. Nu heb ik weer een paar gekke dingen erbij. Daarnaast heeft een goede bekende tegen me gezegd (die paranormaal gebaaft is) dat ik zwanger zou zijn. Ik ben in zoiets altijd vrij nuchter, maar het is wel iemand die ik erg goed vertrouw en dus niet zal liegen. Raar he? Ik weet het ook allemaal niet meer. Ik moet er niet te veel rekening mee gaan houden, want pas bij een posi test, mag je  het pas gaan geloven.

Iemand die zich in bovengenoemde dingen herkent?

Kus,

Silvy

Hoi Slivy,

Ja hoor! ik herken een heleboel. Tot nog toe ben ik nog niet zwanger (of ik moet van de week een positieve test hebben....)

quote: Silvy1 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('23-08-2005 13:39:04'));

Ik heb alleen de volgende rare gevoelens:
1.  gevoelige borsten
2.  bruine afscheiding  
3. veel plassen
4. steken in mijn buik heb ik ook
5.  chagrijnig/lusteloos JAAA! tot grote ergenis van mijn manlief...
6. ik slaap slecht, heel onrustig idem
7. samentrekende spier bij mijn wenkbrauw (betekend dat iets of is dat gewoon      
        toevallig?)
8. erg emo ja! huil om het minste geringste
Verder heb ik ontzettende last van stemmingswisselingen. Echt heel heftig. Kan van superblij ineens strontchagerijnig zijn. Mijn hele hormonenhuishouding ligt overhoop!

Iemand die zich in bovengenoemde dingen herkent?

Een vriendin van mij had dezelfde klachten en blijkt wel zwanger te zijn.

Wie weet....!

Femke

Hoi Femke,

Wat fijn voor je vriendin die zwanger is! Ik hoop voor haar dat het bij deze klachten zijn gebleven....

Ik heb nu deze maand net als jij erg veel wisselende stemmingen.  Het ene moment ben ik lief tegen mijn hubbie en het volgende moment kan ie maar beter een meter om me heen lopen.  Daarnaast huil ik echt om de haverklap. Echt lachen dat het precies hetzelfde is!  Dan zullen we samen duimen....

In welke cyclus zit  jij nu en hoeveelste dag in je cyclus?  Wij zitten nu in de 5e maand en op dag 29 van een regelmatige cyclus van 30 dagen. Nog even afwachten dus.... Het zou wel erg mooi zijn!

Even voor de duidelijkheid voor anderen die mijn bovenste vraag  lezen, he moet natuurlijk begaaft zijn en niet gebaaft. Sorry!

Succes allemaal!!!!!

Veel liefs,

Silvy  

Hoi Sylvie en Femke,

Vorige maand had ik ook bijna alles behalve stemmingswisselingen, maar helaas toch ongesteld geworden. Nu, bijna ongesteld af, begint het weer. Zere borsten en dergelijke! Ik ben bang dat ik, en mijn lichaam, nu gewoon iets te graag wil, en dus maar verschijnselen gaat produceren!
Maar ik hoop dat het bij jullie niet alleen maar  verschijnselen zijn!

Groetjes,
Aimee

Hoi Silvy,

Ik heb al een paar maanden last van stemmingswisselingen. Niet direct na het stoppen van de pil dus. Het lijkt wel of de pil de eerste maanden nog niet helemaal uit mijn lijf was.
Mijn hubbie zegt soms dat ik makkelijker (in de omgang) was toen ik nog de pil slikte...oeps...

Ik zit nu in ronde 9 (van maand 10; mijn cyclus duurt langer dan 28 dagen). Ik zit nu op dag 30 en verwacht mijn NOD op dag 33 (vrijdag dus).   Mijn cyclus schommelt nogal, dus zeker weten doe ik het niet. Nu heb ik wel sinds 2 dagen last van een branderig gevoel 'van onderen' en dat is vaak geen goed teken.

Jij weet morgen misschien al wat meer.... ik duim echt voor je dat het raak is!!!

Ik had me echt voorgenomen dat ik me er deze maand minder mee ging bezig houden. Dat lukte de eerste 2 weken nog wel, maar sindsdien zit ik wel tig keer per dag op het forum. Echt niet normaal weer! Maandag beginnen de scholen weer (ik sta voor de klas in het VO), en hoop ik dat ik het wat van me af kan zetten!

Hou je me op de hoogte???

Femke

Ik had me dus ook voorgenomen om deze maand er minder mee bezig te zijn! Ook bij mij gingen de eerste weken goed, maar nadat ik op dag 24 nog steeds geen temp-stijging zag, ben ik weer in de weer. Nu hoeft die lage temp niet per definitie te betekenen dat je wel of niet zwanger bent. Op het forum van babybrabbel vertelde iemand dat zij zwanger was terwijl ze een lage temp had, maar het kan ook zijn dat ik mijn ei overgeslagen heb.

Nu heb ik weer van die  kwaaltjes die me steeds weer in de war brengen. Eigenlijk ben ik nu op zo'n punt beland dat ik mijn eigen lichaam niet meer begrijp omdat ie elke keer raar doet. Aan de ene kant ijdele hoop natuurlijk, maar ja, het zou toch eens een keer waar zijn wat ik voel! Aangezien ik nu eigenlijk op vakantie ben (aan de kust) en wij vandaag even naar huis moesten, heb ik het toch maar weer gauw een onderwerp erin geplaatst.

Ik denk dat ik eventueel donderdag ga testen, want dan zit ik nog net in mijn vakantie. Kan weer eens niet wachten!

Succes!!!!!!

Groetjes,

Silvy

Hahaha, jij kan het forum ook niet met rust laten he???

Van je temperatuurstijging (of liever gezegd: geen stijging) had ik gelezen. Ik heb er toen op gereageerd dat het zo mijn vraag kon zijn. De eerste maanden had ik een prachtige curve en kon ik precies terug zien wanneer mijn eisprong geweest was (ik temperatuur al vanaf het begin), maar de laatste maanden ziet het er meer uit als een etappe in een berggebied. Op en neer dus.

Geniet nog maar van je vakantie en ik duim in elk geval voor je!!!!

liefs,
Femke

Terug
Bovenaan