Wie herkent hier iets in?

In april moest ik stoppen met de pil ivm medische klachten.
De ha zei dat het het beste was om eens te kijken hoe mijn lichaam reageert zonder al die hormonen in mijn lijf. Dat en het idee over paar maanden te gaan klussen voor een brusje voor Myrthe, hadden we besloten ook geen spiraaltje in te laten brengen.
Dus klooien met condooms....

Nu ben ik al die tijd precies na 28 dagen ongi. 1x 2 dagen eerder, maar ook daarna weer precies 28 dagen ertussen. En nu zitten er al 30 dagen tussen en nog niks.
Toen ik de eerste keer gestopt was met de pil, zat er helemaal geen leidraad in mijn menstruatie en vroeger voordat ik ooit begon met de pil ook niet.

Als het nu al 4x is goed gegaan, kan het dan toch ineens omdraaien? Ik heb nog nooit ervaring gehad dat je de klok erop gelijk kon zetten dat je ongi kwam. Dus ook geen ervaring of dit ineens weer kan veranderen.
Jaja ik weet dat ik ook een test kan doen, maar wilde ervaringen omtrent menstruatie van anderen horen. Ik kijk het nog paar dagen aan en dan doe ik wel een test, ben benieuwd naar ervaringen van anderen.

Liefs Irene

Ja, het kan zomaar een keer niet regelmatig zijn. Vooral omdat je meestal niet regelmatig bent geweest. Kijk het rustig nog een paar dagen aan.

Hoi Irene,

Ik ben nu weer sinds een paar maanden aan de pil terug omdat de Mirena mij dit keer niet goed beviel.
Ik had vroeger (jaja, ik ben al 30, dus er is echt een vroeger ;-) ) een zeer onregelmatige menstruatie en nu ik terug ben aan de pil is die ook nog erg onregelmatig.

Als ik jou verhaal zo lees zou ik een test doen.

Ik hoor wel hoe het je vergaat.

Liefs Monica

Hoi,

Ik heb dat ook gehad, soms een paar keer hetzelfde en dan weer meer/minder dagen!
Lang niet iedereen kan de klok erop gelijk zetten, maar als er met een dag of 2 niks is of je denkt dat je zwanger bent kun je natuurlijk gewoon testen!
Succes Gr MJ

heb nu effe geen pil geslikt om te kijken hoe ik zelf reageer zonder hormonen, had deze namelijk nodig voor een postnatale depressie en ben er niet echt happig op.
Nu ben ik ongesteld geweest en ben een week later weer ongesteld geworden.. erg vaag.. de huisarts zei dat het kon komen omdat je lichaam moet 'wennen' aan het feit dat het op eigen toeren dit hele circus moet draaien en niet meer automatisch geregeld is door de pil.
veel succes ermee,

liefs marina

ook ik had "vroeger" (kom ik dan op mn 21 jarige leeftijd hahhaa) een onregelmatige leeftijd.
vanaf mn 12e zat ik al aan de pil.
nadat nathalia geboren was, is mijn men. altijd gelijk geweest.
wat ik wel weet (mijn zusje heeft dit heel erg)
is dat als het warm is, zoals nu, je men ook een aantal dagen later kan komen, of juist eerder.

en misschien idd een idee om volgende week toch even een test te doen :D
hoop t voor jullie, dat myrthe een brusje krijgt :D
zal duimen!
laat t wel even weten oke?
hoe gaat t verder met je?
en met myrthe?
zag in je msn naam staan dat 40 graden koorts met dit weer niet lekker is.
wie was er ziek? jij of myrthe?
en gaat t nu al beter?
wat een hoop vragen he:p ik ga lekker atwt kijken hihi

liefs, do

Hoi,

Nou de mestruatie los doorgekomen, en HOE... Pfff ik loop leeg hihi.
Misschien dat het inderdaad aan het warme weer ligt. Die keer dat ie 2 dagen eerder kwam was het ook zo'n heet weer.
En ik bleef maar de hele week roepen dat ik zaterdag niet ongi wilde worden ivm efteling die toch niet doorging.... (wat je met je mind allemaal niet kan regelen)

@Do Myrthe was inderdaad ziek, koorts bleef aanhouden. Maar nu gelukkig alles weer goed.

Nog even geen brusje, we wachten dus nog een paar maanden. Even de zolder verbouwen en afvallen. Ik ben nu topzwaar en kan mn lichaam een zwangerschap nu eigenlijk niet aandoen.

Toch was ik ooozooo teleurgesteld, stiekum waren in mijn gedachten de babyspullen al weer tevoorschijn gehaald

Bedankt voor de reacties.

Liefs Irene

Pfff een verhaal kort en bondig neezetten is niet aan mij besteed hihi

Terug
Bovenaan