wie herkent zich hierin?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

ik schrijf met een groepje meiden nog steeds op 't zwanger worden-forum en lees eigenlijk hier alleen maar mee.
Maar ik vroeg me nou toch iets af of jullie hetzelfde ervaren als ik doe. Tenslotte zitten we toch in 't zelfde schuitje.
Al dagen rommelt 't.
Afgelopen dinsdag heeft de vk me gestript, ik had 1 cm ontsluiting. Na een hoop krampjes niets..... Woensdagochtend bij de acupuncturist geweest, na weer een hoop gerommel niets.....Afgelopen woensdagavond denk ik de slijmprop verloren te zijn.....weer een hoop krampen/voorweeën maar uiteindelijk niets......Vanaf gisterenochtend opbouwend in frequentie/sterkte harde buiken/voorweeën, tot gisterenavond echt 1,5 uur om de 5-10 minuten, dus uiteraard heel m'n lijf zei.....nu gaat 't beginnen en weer niets...........!!!!

Ik ben dus vanmorgen even geknapt, in janken uitgebarsten. Ik slaap super slecht en ben gewoon kapot.
Herkent iemand dit?!
Ik wil helemaal niet klagen maar ben 't toch wel een beetje zat aan 't worden, zit  op advies gyn (ivm dreigende vroeggeboorte!) al 8 wkn thuis.
Ben vandaag trouwens precies 39 wkn zwanger.

Nou ik hoop eigenlijk alleen maar even te horen dat ik hier niet alleen in sta.
Groetjes, prinses

Hoi prinses,

Ik kan me goed voorstellen dat je het behoorlijk beu begint te raken. Maar ik zou toch proberen om zoveel mogelijk te rusten/slapen als het kan. Het kan inderdaad dagen aanhouden. En voorweeën/harde buiken zijn echt helemaal niets vergeleken met echte weeën! (dan zou je willen dat je weer voorweeën of harde buiken had)

Bij mij rommelt het nu trouwens ook. Gisteravond voelde ik opeens wat lopen, dus ik snel naar de wc. Heel mijn onderbroek nat en allemaal wit/roze slijm. De hele avond een constante harde buik gehad, dus om 22.00 uur maar naar bed gegaan. Ik had toen om de 5/10 minuten een kramp. Ik dacht echt van nu gaat het beginnen, maar nee, ik ben in slaap gevallen!
Vanmorgen waren de krampen weg, maar het zit me niet lekker. Heb veel harde buiken. Heb ook ontzettend veel ontlasting gehad, dus mijn darmen zijn al goed leeg.
Mijn man moest vandaag werken van 6.00 tot 18.00. Ik heb hem maar gewoon naar zijn werk gestuurd. Ik kan hem altijd nog terugbellen.

Ik wens je veel sterkte toe bij je bevalling en dat het maar niet te lang meer hoeft te duren!

Groetjes,
Els
40w4d

Terug
Bovenaan