Wie herkent zo'n gekke 1e menstruatie?

A

Anoniem

Guest
Nu ben ik weer voor het eerst ongi na mijn miskraam n curettage, na 5 wk. Maandagavond begonnen, woensdagavond gestopt. Pas donderdagochtend na een hele nacht niets weer begonnen en do-avond weer gestopt. Nu vanmorgen om 10:30 weer begonnen. Ik snap er niets meer van en word er helemaal kriebel van. Wat een gedoe!! Wie heeft dit ook zo gehad?

Hallo! Mijn menstruaties gaan altijd zo. Ik heb weliswaar geen curretage gehad, maar bij mij gaat het altijd zo. Lijkt wel of het 's nachts na een paar dagen even wat minder is. Logisch ook eigenlijk, je bent minder actief en je ligt in een horizontale houding waardoor het ook minder snel komt! Succes

Ja, maar ik bedoel ook echt gestopt dat mijn tampon ook nog echt wit is en gister overdag ook, ik dacht echt dat het over was en vanmorgen vroeg nog niets en dan ineens begint het weer te stromen. Heel apart.

Hi,

Ik heb in 2008 een curettage gehad en ik had ook hele rare boedingen. Dan weer heel heftig, dan weer niks, dan weer wel, dan weer minimaal etc etc. Je kan zo je cyclus ook niet bijhouden maar ik was na de curettage wel meteen zwanger, dus ergens tussendoor is mn eisprong gekomen.
Succes, groetjes Charlotte

Hoi,

Toen ik afgelopen najaar gestopt ben met de nuvaring ging mijn menstruatie in het begin ook zo. Dan was het 1,5 dag weg en dan begon het weer, heel vervelend! Was soms wel 15 dagen ongi!!! Je kunt er helaas weinig aan doen. Hoe moeilijk ook!! Ik denk dat je lichaam na die curretage even de tijd nodig heeft om op de rit te komen. Wanneer heb je die curretage gehad dan?

Iig veel succes!!!
Liefs ciomama

Hay meid!

Gelukkig alles werkt nog! Bij mij was het wel weer als anders maar toch hebben ze me ervoor gewaarschuwd dat ik niet moest schrikken als het veel erger was dan anders, nog stolsels meekwamen of als het moeilijk op gang kwam. Bij jou komt het moeilijk op gang maar dat heeft echt even tijd nodig! Niet bang zijn! Het komt goed lieverd!

Liefs mij

Trouwens, je kan altijd bellen en uitleggen wat er is op de afdeling Gyn!!!! Ik heb ze ook een aantal keren lastig gevallen omdat ik me zorgen maakte en zij stelde me altijd weer gerust!

xxxxxxxxxxxx Laat je weten hoe het nu verder gaat?

xxxxxxxxxxx Jessica

Terug
Bovenaan