wie het weet zeg het maar

Eindelijk gisteren de verl.aan de lijn gehad.Nu snap ik er helemaal niets meer van.Volgens haar ben ik nu zeven wk.zw. maar ik heb op 14 dec. een mk gehad.Rekent er iemand mee?Ja volgens de testen ben ik inderdaad zwanger,maar verder weet ik het ook niet meer.Daar komt nog bij dat ik me helemaal niet zwanger voel of zo.Bij alle andere had ik veel meer last van mijn borsten.Het enige wat ik nu heb is rugpijn.Is er onder de dames ook maar iemand die een tip ofzo heeft? Een hart onder de riem is ook goed hoor.Mijn man zegt dat hij bijv. aan mijn borsten nu niets van verandering kan zien,terwijl dat normaal gesproken wel zo is bij mij.Ik wordt hier erg onzeker van.
 
Ja,dat staat 14 febr. te gebeuren,maar ik ben er erg huiverig voor.Sinds dat ik dit forum lees weet ik pas hoeveel er mis kan gaan behalve alleen een mk. Dat is toch stom?Dan heb je er al zeven en nog een hoop te leren,dat is duidelijk.
 
Stomme vraag misschien, maar weet je zeker dat je een miskraam hebt gehad. Sommige vrouwen verliezen aan het begin van hun zwangerschap meer bloed dan anderen.
Het zou ook kunnen dat je zwanger was van een tweeling en er eentje bent kwijtgeraakt.
Verder kan het ook dat je nog hcg in je bloed hebt zitten van je vorige zwangerschap. Op een ander forum was een vrouw die na acht weken nog hcg in haar bloed had zitten en dacht dat ze meteen na haar miskraam weer zwanger was. Op een gegeven moment begon ze te bloeden en dacht ze dat ze opnieuw een miskraam had, maar dat was haar ongesteldheid die eindelijk op gang kwam. Dit komt niet vaak voor, maar het kan wel.
Ik hoop van harte dat je zwanger bent, maar het kan dus beide kanten op gaan. Je zou kunnen vragen om een dubbele bloedproef. Als je zwanger bent zou bij de tweede keer je hcg hoger moeten zijn dan bij de eerste keer. Zo niet dan zit het hcg nog in je bloed van je vorige zwangerschap.

Heel veel sterkte!

Alice
 
Hoi Alice,
Hcg van de vorige zw.was er niet meer,daar was op getest.Op de dag van die uitslag bleek ik met een zw.test toch weer zw.Heb na een week weer getest,nog steeds pos.Vanaf wanneer reken je dan?Volgens de verl.zou ik dus zeven wk. zijn.
 
Hoi Heidi,

Als je verloskundige zegt dat je nu 7 weken zwanger bent, dan zou dat betekenen dat de eerste dag van je laatste ongesteldheid op 10 december zou vallen. Je hebt op 14 december een miskraam gehad, dus in eerste instantie lijkt dat absoluut onmogelijk. Maar ik weet niet hoe lang je cyclus is en wanneer die weer op gang is gekomen. Dat kan heel snel na de miskraam zijn en daar je de eerste twee weken van je zwangerschap cadeau krijgt, betekend het dat je ongeveer 14 dagen na 10 december een eisprong hebt gehad. Dat zou dan op ongeveer 24 december zijn geweest en dan ben je dus echt 7 weken zwanger. Ik denk niet dat het heel vaak voor zal komen, maar het kan. Ik hoop dat je het nog snapt. Ik zou maar snel om een echo vragen en laat even weten hoever je nu echt bent.
Wat betreft het ontbreken van zwangerschapskwaaltjes, ik heb tot nu toe helemaal nergens last van en ik ben morgen 20 weken.

Groetjes Alice
 
Dank je wel voor je berekening.Ik wist niet dat je na een mk ook twee weken kado kreeg.Valt dus weer mee.Ik hoop op 14 feb. een echo te krijgen maar dat duurt nog zo lang.Ze zeggen altijd dat met 6 of 7 wk het hartje gaat kloppen,is dat dan inclusief die twee kadoweken?Ja,noem mij dom maar na 7 kids snap ik er nog steeds geen biet van. groetjes Hester
 
Terug
Bovenaan