Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik ben heel even benieuwd of er hier dames zijn die mbv de medische molen zwanger zijn geraakt. Het is namelijk zo... We zijn weer bezig met ivf om onze dochter een broertje of zusje te kunnen geven. Nu heb ik afgelopen woensdag een terugplaatsing gehad van een topembryo dus een embryo die al ver was doorgedeeld.
Nu heb ik ondanks dat dit een positief iets is geen goed gevoel over deze behandeling. Ik zou heel graag weten of er hier mensen zijn die ook een topembryo teruggeplaatst hebben gekregen en of dit is gelukt of niet. Gewoon eerlijk antwoorden aub ook als het negatief is.
mijn eerste kindje heb ik via icci mijn man en ik hebben 2% kans om spontaan zwanger te raken...wij gingen vorig jaar april voor een tweede en er was een top embryo teruggeplaatst...helaas een miskraam na 5 weken ik vond dat zo zwaar dat ik besloot van even geen behandeling....veel verdriet...........
met sinterklaas was ik kotsmisselijk maar ja ach zwanger kon niet....paar weken later duurde de griep wel erg lang ik testen en ja hoor zwanger het ivf team geloofde mij niet en mocht meteen op echo komen en daar zagen we een kloppend hartje en ben inmiddels dus alweer 27 weken zwanger van ons tweede wonder
succes en wel positief blijven hoor hoe het ook uitpakt deze keer..je ziet wonderen bestaan
mijn eerste kindje heb ik via icci mijn man en ik hebben 2% kans om spontaan zwanger te raken...wij gingen vorig jaar april voor een tweede en er was een top embryo teruggeplaatst...helaas een miskraam na 5 weken ik vond dat zo zwaar dat ik besloot van even geen behandeling....veel verdriet...........
met sinterklaas was ik kotsmisselijk maar ja ach zwanger kon niet....paar weken later duurde de griep wel erg lang ik testen en ja hoor zwanger het ivf team geloofde mij niet en mocht meteen op echo komen en daar zagen we een kloppend hartje en ben inmiddels dus alweer 27 weken zwanger van ons tweede wonder
succes en wel positief blijven hoor hoe het ook uitpakt deze keer..je ziet wonderen bestaan
Das zeker een wonder! Een miskraam is zeker niet leuk. Helaas kan ik ook daar over meepraten. Maaaar nu gaat het goed met je zwangerschap en krijg je straks een prachtig kindje!
Ik ben in de overgang dus heb minimale eitjes over en mijn eileiders zitten dicht dus een spontaan wondertje is uitgesloten. We hopen dus dat deze topemmie aanslaat en doorgroeit want onze kansen hierna zijn beperkt. Ze hebben met 300 eenheden puregon de allerlaatste eitjes uit mijn lijf geperst. Ik ben in ieder geval blij dat ik een lekker wijffie in de box heb zitten nu. Kinderloos zal ik nooit meer zijn en dat was al die jaren ziekenhuis toch de grootste angst.