wie hoe en wat word clomid gebruikt

A

Anoniem

Guest
hoi dames.ik heb een vraag voor wie ,hoe ,en wat wordt clomid gebruikt. ik moet 30 jan bij de gyn komen zou ik het dan ook kunnen krijgen.groetjes janny

Hoi,

Ik ben nu ook Clomid aan het gebruiken. Je krijgt het om een eisprong op te wekken. Je slikt het dag 3-7 van je menstruatie. Je begint meestal met 50 mg. Slaat dit niet aan dan wordt de dosis verhoogd. Bij mij sloeg het extreem aan en toen werd de dosis gehalveerd.
Sommigen hebben last van bijwerkingen, maar ik heb gelukkig nergens last van. Je hoort veel goede verhalen over het gebruik van Clomid. Veel vrouwen zijn binnen een paar rondes zwanger. Ik ben nu in ronde vijf met Clomid, maar helaas nog niet zwanger.
Succes!
Groetjes Aslan

hoi timous,

Meestal krijg je eerst een heleboel onderzoeken voordat ze met een eventuele behandeling gaan beginnen. Tenminste dat was bij ons het geval.
Bij mij was PCO vastgesteld. Dat is een syndroom waarbij je geen of geen goede eisprong hebt. Ze hebben ook het zaad van mijn man nagekeken (dat doen ze meestal standaard) Ook ben ik helemaal binneste buiten gekeerd zeg maa. Bloedafnames om de hormonen te controleren, uitstrijkje voor eventuele infecties op de sporen.Toen dat allemaal in orde bleek hebben ze ons 1 maand gevolgd om te kijken of er een eicel groeide. Dat was die maand toevallig WEL het geval en nu ben ik inmiddels 24 weken en 1 dag zwanger.

Hopelijk is het nu een beetje duidelijk voor je. Maar de gyn. zal je vast ook alles uitleggen

liefs kreeftje1977

Terug
Bovenaan