Wie houd een dagboek bij??

Hoi,

Wie houd voor de kinderen een dagboek bij?
Ik ben ermee begonnen toen mijn dochtertje 6 weken was.
Heb het helaas niet vanaf de goboorte kunnen omdat het moederschap nog even wennen was.
Ik vindt het leuk maar ben van plan om met de 1ste verjaardag van mijn dochtertje de laatste dag erin te schrijven.
Ik vindt het ook leuk voor later zodat zij kan zien hoe haar eerste jaar was en wat ze allemaal heeft meegemaakt.
Ik heb intussen 11 dagboeken volgeschreven hihihi!!
ik ben benieuwd wie dit nog doet!!

Groetjes mv Davina
 
Hoi,
ik hou ook een dagboek bij. Ben ermee begonnen toen ik zwanger bleek. Als mijn zoon het later wil lezen zal ik het wel even moeten censureren, haha, het gaat namelijk wel veel over zwangerschaps-, en kraamkwaaltjes. Ik hou mijn dagboek bij op de computer dus het is makkelijk aan te passen.
Als ik soms een periode niet zo veel geschreven heb dan kopieer ik e-mails van en naar vriendinnen naar mijn dagboek, daar staat ook altijd in hoe het gaat, wat we meemaken en hoe onze zoon groeit. Erg leuk!
dag, Miek
 
Hallo,

Ik heb tijdens de zwangerschap ook een dagboek bijgehouden. Dit heb ik altijd al gedaan, volgens mij vanaf dat ik kon schrijven (hahaha). En ik heb een soort album bijgehouden, waar ik vanalles inplakte, dat ook maar met de zwangerschap te maken had. Had ik gewinkeld en iets voor de baby gehaald, dan kwamen de bonnetjes erin, etc. Maar ook foto's, kaartjes, mailtjes, e.d. Ik ben er nu zóóóó blij mee, want je vergeet het echt heel snel!! En nu houd ik ook een dagboek bij, ik heb zo'n boek van Anne Geddes ("Mijn 1e 5 jaar") en "Het boek van Ikke". Ik vind het leuk om te doen en het is natuurlijk een leuk aandenken voor later. Ook heb ik alle 1e keren van onze dochter bijgehouden; zoals de 1e keer op visite, de 1e keer naar het zwembad, de 1e keer naar een verjaardagsfeestje, etc. Inderdaad je vergeet het allemaal heel snel en dat is toch wel heel erg jammer, van zo'n bijzondere gebeurtenis in je leven (toch??)!!!

Doeidoei groetjes Snuffel
 
Terug
Bovenaan