wie houdt er van formule1

ik begrijp er niets van! ze rijden rondjes en dat scheelt minder dan een seconde..... niet aan mij besteed, vind de auto's wel mooi en het gebeuren erom heen. Maar pitspoezen???? waarom geen mannen in latex??? nou ja het zal aan mij liggen, want mijn hubbie is er helemaal gek van. Rêve heeft dus ook al een Schummie-shirtje op haar kamertje. En ik ga zo op zoek naar een camping in de buurt van Spa..... rara wanneer we daar naartoe gaan?? hihihi Hubbie naar de race en Rêve en ik vermaken ons wel op de camping.

mama van Rêve

Als ik iets niet begrijp (of wil begrijpen) dan is het wel autosport. Maar goed, ieder z'n ding. Veel kijkplezier vannacht! (ik zal aan je denken als ik me nog eens omdraai!)
Liefs Nelleke

Liever F1 dan voetbal! Daar snap ik echt niks van, met 20 mannen achter een bal aan rennen. En boos dat mannen kunnen worden als je zegt dat het maar een spelletje is, ha ha ha!
Ben een keertje bij een race geweest: echt een leuk evenement waar meer dan 100.000 mensen op af komen die fan zijn van zoveel verschillende teams/landen/coureurs en alles verloopt heel gemoedelijk.Echt leuk hoor om eens mee te maken!

Jaa, ik vind het ook leuk, ben er alleen jammer genoeg nog nooit naar toe geweest.

Mijn vader wel met z'n werk, heb dus wel nog ergens handtekeningen van Montoya en Ralf Schumacher liggen

Mijn man!!!
ik vind het echt vreselijk...
Dus als het straks om 2 uur begint ga ik lekker 2 uurtjes sporten!
Zijn we beide met iets sportiefs bezig...hahahahaha

ja ja, afgelopen zaterdagnacht om 3 uur weer wakker vor de seizoensstart! Het was weer helemaal geweldig! Dik van genoten!
Heel mijn leven kijk ik al F1, mijn man ook. We hebben zelfs elkaar via de F1 ontmoet en zoals je misschien al weet hebben wij onze zoon Enzo genoemd... je weet dan ook voor welk team we weer om de week klaarzitten, hi hi hi.

Nu weer 3 weken wachten op de volgende race!

liefs di silva

Terug
Bovenaan