Wie is al begonnen met babyspullen verzamelen ?

hmimes

New member
Hoi dames ,


Ik ben vandaag 14 wkn en 4 dgn en ben nog niet begonnen met shoppen . Ik vindt het nog beetje eng dat het mis kan gaan durf nog niet te genieten . Maar ook omdat ik nog niet weet wat het wordt . Dus beetje dubbel . Hoe gaan jullie hiermee om ?
16 nov uitgerekend , weet eind juni wat het wordt .
Gr
 
Ik ben vrijdag 16 weken en heb ook nog niks gekocht :) ... gaan wel tweede pinksterdag kamertje uitzoeken en bestellen :) maar kwa kleding enz heb ik tot nu toe alleen nog maar alles gekregen.
Ik denk dat ik eind juni los ga als ik ook weet wat het gaat worden .. dan kan je meer gerichter kopen :)
 
Het meeste wat ik heb heb ik gekregen. Maar wij zijn al aan het shoppen hoor. En na 15 juni ga ik nog verder want dan weet ik wat het word.
Ben nu 13,4 weken.
En er staan bij ons al behoorlijk veel spullen in de kamer.
 
Heey

Ik heb tot nu toe alleen nog maar positie kleding geshopt Hihi...
Ik heb mijn eigen ledikantje nog en die heb ik een tijd geleden al opgeknapt...
Verder kan ik vrij veel overnemen van vrienden...
En heb ik al wat dingen gekregen...
Nu dus ff alles op een rijtje zetten wat er al is en kunnen we gaan shoppen...
Bij ons wordt in ieder geval alles neutraal ook al weet ik als goed is vanmiddag wat het wordt... Ben vandaag 15 weken...
 
wij hebben de twins kinderwagen vorige week aangeschaft en de maxi cose's zijn net binnen :) kinderkamer zijn we druk aan het kijken..en wachten idd ook even af wat het gaat worden, dan kan word het shoppen toch wat makkelijker..ik ben morgen 16 weken.volgende week weer een echo dus dan weten we het..
 
We hebben begin mei al een kinderwagen, ledikant en commode gekregen. Echt beginnen met inrichten en gericht kopen doen we na 20 juni, de 20 weken echo. Ben nu 16+3 weken zwanger.

 
Hier alles nog in huis van ons zoontje, maar ik heb wel de Tripp Trapp Newbornset gekocht, daar was laatst een hele mooie aanbieding van. Ik heb besloten op de dag van de 20 weken echo schoentjes te kopen voor ons kleintje, maar verder eigenlijk niets nodig... tenzij het een meisje is, dan koop ik wel wat nieuwe rompertjes, tuniekjes, leggings, shirtjes etc.
 
Hoii

Ik ben vandaag 17 weken en heb wel al het een en ander aan kleertjes gekocht! Die zijn te leuk om te laten hangen haha. We hebben met hemelvaart voor kamertje bij babydump gekeken maar nog niks besloten. We willen ook nog bij Babypark gaan kijken en dan gaan we een keuze maken. We hebben beide geen zin om stad en land af te reizen voor een kamertje. Want we hebben nu ook al iets gezien in onze smaak en prijsklasse.
We moeten er wel een beetje vaart achter gaan zetten want we gaan al aardig richting de 20 weken! Gaat toch best snel..

Liefs
 
Terug
Bovenaan