Wie is de mol?

A

Anoniem

Guest
Hoi Medemama's,

Wie zit er vanavond ook aan de buis gekluisterd om uit te zoeken wie de mol is dit jaar?

Groetjes, Karin

IK!!!!! Helemaal geweldig. Ik moet het echt weer zien. Maar weet nog niet zeker of ik vanavond kijk of het opneem en dan morgen kijk. Kan ik vanavond mooi op msn :)

Oh Linda, ik ben nu al helemaal blij, dan kunnen wij in ieder geval al samen theorieën bedenken over wie het is. Jeroen vindt er niks aan, dus ik kan er met hem nooit over bomen.... Toen ik nog werkte, keken mijn collega en ik altijd de dag daarna de aflevering terug op internet. Hele discusies hadden we dan. Zo leuk.

Maar ben je echt zo verslaafd aan MSN aan het worden, dat je er programma's voor op gaat nemen??????

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Lijkt me leuk om ideeen met je uit te gaan wisselen over De Mol. En haha, nee ik ben nog niet zo verslaafd. Maar mijn man vindt het normaal gesproken geen leuk programma dus dan neem ik het op en kijk het de volgende dag zonder hem.

groetjes Linda

Oh begint dat weer??? leuk leuk leuk!
Jeroen vindt t minder leuk, dus ik heb em al geprogrammeerd in de dvd-recorder, kan ik t kijken wanneer ik alleen thuis ben.
Goed dat het forum er is, anders had ik het ws niet gezien!
Zijn jullie ook van die types die op het forum van de avro zitten en het radioprogramma luisteren voor een aanwijzing enzo? Ikke niet, maar vind het gewoon leuk om te kijken.
Veel kijkplezier vanavond!
Daarna komt Ik vertrek, ook altijd leuk vinden wij.

dooooeeeeiiiiii,
xxx Sas.

Hoi Saskia,

Ik kijk ook altijd alleen naar het programma hoor. Ben verder niet zo'n speurneus hoewel ik dit jaar misschien wel eens op het internet ga kijken want ik hoor wel altijd dat het daar ook wel leuk is. Veel kijkplezier vanavond

groetjes Linda

Hoi,

Ook ik ben helemaal dol op Wie is de Mol!!! Gisteren weer heerlijk voor de buis gekluisterd gezeten en ben nu al weer helemaal verslaafd!!! Ik zit op de Wie is de Mol hyves, dat is ook leuk, maar ga verder niet alles afspeuren naar aanwijzingen!!

Hebben jullie al een idee wie de mol is dit seizoen? Ik niet!! Vind het wel weer een leuk clubje BN-ers!!!

Groetjes Martine

Nou ik heb net zitten kijken en ik ben er al helemaal uit :)
Ik denk dat het of Dennis of Hans is. Maar wel weer heel leuk allemaal. Ik vind de clous die je later te zien krijgt ook zo erg, denk ik echt hoe heb ik het kunnen missen. Maar weer erg leuk allemaal

Terug
Bovenaan