Wie is de oude geworden

hmimes

New member
Hoi dames ,


Ik ben vandaag 13 wkn en 4 dgn en nog niet de oude ik . Nog moe en slecht etn dus nog kwaaltjes .

En jullie ...

Gr

 
Dat blijf je je hele zwangerschap wel houden! Je lichaam veranderd! Waarschijnlijk over een aantal weken zijn deze klachten minder maar komt er wel weer iets anders om de hoek! ;-) das het leven van een zwangere vrouw! En de een voelt zich beter dan de ander!!
 
Daar heb ik geen ervaring mee! Ik kan gelukkig gewoon koken en eten! Hopelijk voel je je snel wat beter! Anders gewoon met je Vk bespreken!!
 
Bijna weer de oude... werk nu minder uren om in de middag te dutten, en lust vaak geen avondeten (ben nu heel lastig als het om eten gaat). Voor de rest heb ik meer energie, ben niet meer misselijke en/of duizelig. Daar ben ik al blij mee :-D.

Oja, ben nu 15wk en 5 dagen, maar voelde me aan het einde van week 12 al wat beter.

 
Ik nog niet, met vlagen nog flink misselijk. En wat last van de hormonen, ben een beetje opvliegerig...
Al had ik gister na mijn mening een hele goede reden.
Kranten werden bezorgt en 1 van mijn honden sprong over het hek, uit enthousiasme alles wat Ze wil is aandacht. De andere hond een Bull. Mastiff van 9 maand begint dan te blaffen om ons te waarschuwen. Dus ik naar buiten om de hond terug te halen hoor ik de bezorgster roepen volgende keer krijg je een schop. Ik natuurlijk pissig, zegt ze die grote hond valt mij aan terwijl de mastiff dus gewoon achter het hek stond. Dus ben vreselijk uit mijn slof geschoten. En haar even verteld wat er met haar zpu gebeuren als ze mijn honden ook maar met 1 vinger zou aanraken. Begon ze ook nog schaapachtig te lachen. Dus ik hond achter hek gezet en op haar afgelopen en gevraagd of ze alvast een voorproefje wou. En toen liep ze weg...
Nu moet ik wel zeggen wie aan mijn beesten komt heeft sowieso geen makkelijke aan mij, maar deze reactie was best extreem.
Zal wel klein beetje met de hormonen te maken hebben....

Pff lang verhaal geworden...
Van de week toevallig leuke buikband gezien die heel goed bij mij past haha de tekst was: don't mess with à pregnant woman haha

Liefs
 
Hoii

Ik ben inmiddels alweer 16 weken! En ik voel me al een week of 2a3 wel weer redelijk de oude, heb nog wel last van misselijkheid maar vooral 'sochtens en met sterke geuren zoals vlees of eten van de honden. Verder kan ik bijna alles weer eten en drinken. Ik heb alleen nog moeite met vlees. Verder voel ik me wel prima!

@cloewja haha zo zou ik ook reageren! Niemand komt aan mijn lieve rottweilertjes;-)
 
Terug
Bovenaan